O sieci szkół językowych Early Stage rozmawiamy z Izabelą Mieszałą, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyz.
O sieci szkół językowych Early Stage rozmawiamy z Izabelą Mieszałą, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyz.
Mówi się, że potrzeba matką wynalazków. Jak się okazuje szczególnie wtedy, gdy myślimy o rozwoju własnych dzieci. Jak to się […]
Myślałem, że gastronomia to najłatwiejszy, a przy tym najbardziej rentowny biznes – o swoich doświadczeniach z tą branżą opowiada Dariusz […]
Dobry sprzedawca powinien umieć właściwie rozpoznać potrzeby klienta i wspólnie z nim dokonać trafnego wyboru – mówi Robert Żaboklicki, który […]
Rozmowa z Wojciechem Goduńskim, właścicielem firmy Wojtex. Sprawdź szczegóły na temat:
Uczciwość wobec klienta jest najważniejsza w naszym biznesie i tą dewizą kierujemy się od początku istnienia firmy – mówi Małgorzata […]
U nas Klient ma bardzo dobre warunki do oszczędzania – mówi Konrad Kantor, który prowadzi placówkę Getin Bank w Gdańsku. […]
Bracia Kamil i Krystian Kłeczek postanowili przekuć pasję w biznes i otworzyli park trampolin JumpWorld. W JAKIEJ LOKALIZACJI I JAK […]
Staram się patrzeć z perspektywy klienta – mówi Krzysztof Kuderewski – franczyzobiorca sieci „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, prowadzący 4 […]
Rozmowa z Joanną Kuśmierczyk, managerem ds. rozwoju sieci franczyzowej epaka.pl
Rozmowa z Eweliną Choińską, właścicielką sieci Fit Cake.
Przed trzydziestką został milionerem i kupił wymarzone porsche. Stworzona przez niego gra Wiedźmin ma swoje miejsce w Wikipedii. A potem […]
Rozmowa z Martą i Andrzejem Krawczyk z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.
Sukces jednej placówki jest sukcesem całej sieci franczyzowej – mówi Mateusz Rosiak, który prowadzi biznes pod marką Sklepy Medyczne Samo […]
O tym, jak wygląda ten biznes od kuchni i o możliwościach, jakie daje działalność pod szyldem znanej marki rozmawiamy z […]
Krzysztof Wiśniewski, Partner sieci Metrohouse opowiada o współpracy, oraz możliwościach jakie daje działanie pod rozpoznawalnym szyldem marki. MÓWI SIĘ, ŻE […]
Dzięki wąskiej specjalizacji klientki otrzymują usługi i obsługę na najwyższym poziomie – mówi Magdalena Dąbrowska, franczyzobiorczyni sieci Depilconcept. JAK W PRZYSŁOWIU […]
Jesteśmy specjalistami od alkoholu dla wszystkich, ale szczególnie dla wymagającego klienta – mówi Sławomir Skowron, właściciel sieci Al.Capone. IMPONUJE PANU […]
Polacy uwielbiają proste rozwiązania. Dlatego od wielu lat nieustająca popularnością cieszą się wśród nich tzw. bary przekąskowe takie jak Seta […]
Branża ubezpieczeń jest bardzo wymagającą – trzeba przede wszystkim angażować się w rozwój, stałe systematyczne podnoszenie kwalifikacji. Ale dzięki temu klient […]
Dwóch braci – Kamil i Michał, różnych od siebie, ale mających wspólny cel – stworzenie w Polsce pierwszej sieci franczyzowej […]
Dzisiaj klient ma wybór i trzeba pokazać przede wszystkim zalety współpracy właśnie z nami – o swoim biznesie opowiada Izabela […]
Jaki jest najpopularniejszy sport zespołowy? Oczywiście piłka nożna. Szacuje się, że liczba fanów piłki nożnej na świecie oscyluje w granicach […]
Gastronomia to dobry pomysł na biznes dla ludzi przedsiębiorczych – mówi Bartłomiej Mazurek, franczyzobiorca sieci Western Tortilla. CZY POLACY KOCHAJĄ […]
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji