Trening EMS w czasie kryzysu.
Sukces jednej placówki jest sukcesem całej sieci franczyzowej – mówi Mateusz Rosiak, który prowadzi biznes pod marką Sklepy Medyczne Samo […]
O tym, jak wygląda ten biznes od kuchni i o możliwościach, jakie daje działalność pod szyldem znanej marki rozmawiamy z […]
Krzysztof Wiśniewski, Partner sieci Metrohouse opowiada o współpracy, oraz możliwościach jakie daje działanie pod rozpoznawalnym szyldem marki.
Dzięki wąskiej specjalizacji klientki otrzymują usługi i obsługę na najwyższym poziomie – mówi Magdalena Dąbrowska, franczyzobiorczyni sieci Depilconcept.
Jesteśmy specjalistami od alkoholu dla wszystkich, ale szczególnie dla wymagającego klienta – mówi Sławomir Skowron, właściciel sieci Al.Capone. IMPONUJE PANU […]
Polacy uwielbiają proste rozwiązania. Dlatego od wielu lat nieustająca popularnością cieszą się wśród nich tzw. bary przekąskowe takie jak Seta […]
Branża ubezpieczeń jest bardzo wymagającą – trzeba przede wszystkim angażować się w rozwój, stałe systematyczne podnoszenie kwalifikacji. Ale dzięki temu klient […]
Dwóch braci – Kamil i Michał, różnych od siebie, ale mających wspólny cel – stworzenie w Polsce pierwszej sieci franczyzowej […]
Dzisiaj klient ma wybór i trzeba pokazać przede wszystkim zalety współpracy właśnie z nami – o swoim biznesie opowiada Izabela […]
Jaki jest najpopularniejszy sport zespołowy? Oczywiście piłka nożna. Szacuje się, że liczba fanów piłki nożnej na świecie oscyluje w granicach […]
Gastronomia to dobry pomysł na biznes dla ludzi przedsiębiorczych – mówi Bartłomiej Mazurek, franczyzobiorca sieci Western Tortilla.
W tym biznesie liczy się klimat miejsca, zapach i smak. Tego nie da się zamówić przez internet – o prowadzeniu […]
Rynek rowerowy, a tym samym branża odzieży rowerowej jest potężna – mówi Maja Włoszczowska, polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, […]
Niezależność, nienormowany czas pracy oraz nielimitowane zarobki – brzmi pięknie prawda? I jest możliwe, mówi Anna Mentek - Dziubińska, franczyzobiorczyni […]
Posiadanie własnego lokalu franczyzowego daje poczucie bezpieczeństwa - gwarancji zatrudnienia, sprawdzonej formuły biznesowej oraz dobrych zarobków. Pod warunkiem jednakże, że […]
Odpowiadamy na potrzeby współczesnych rodziców, którzy cenią wysoką jakość produktów, unikalny design i bezpieczeństwo swoich dzieci – mówi Marek Dworczak, […]
Sebastian Banasik, franczyzobiorca Gastromall Group w ciągu sześciu lat działalności otworzył sześć restauracji. Oczywiście nie sam – w biznesie pomaga […]
W tej branży liczy się pomysł. Jeśli zaskoczy, to wystarczy niedrogi laptop i program graficzny, by mieć swoje własne wydawnictwo […]
Jedni mówią, że cena czyni cuda, inni, że wiara w sukces powoduje, że musi się udać. Każdy ma swoją rację, […]
Jeżeli widzicie, że osoba, która was obsługuje ma na koszulce plakietkę „uczę się”, być może jest to właśnie przyszły właściciel […]
Ma wszystko – pasję, talent i determinację. Mówi o sobie, że jest biznesowym samurajem. Ale to chyba z przekory, bo […]
Katarzyna Kozyra przez kilka lat wspierała swojego brata w prowadzeniu dwóch sklepów pod logo Żabka. Zdobyte doświadczenie postanowiła wykorzystać we […]
Kanapka nie jest postrzegana jako coś wyjątkowego. Jednak Subway oferuje coś więcej i my w tego „sandwicza” uwierzyliśmy – mówi […]