Modele franczyzowe są wykorzystywane nie tylko przez największe, najbardziej znane sieci dużych sklepów, czy międzynarodowe korporacje. Coraz częściej na działalność w takiej formie decydują się również firmy działające początkowo na lokalnym rynku, oferujące mniej popularne produkty, takie jak drobne wyposażenie. Także w takiej branży możesz zyskać przewagę konkurencyjną, dołączając do sieci, która ma już wypracowaną markę i pozycję. Odwiedź nasz katalog franczyz i odnajdź ofertę, która pozwoli Ci otworzyć wymarzoną firmę.
Finanse
Opis systemu
GoDan to najbardziej rozpoznawalna marka dostarczająca akcesoria zabawowe i dekoracje na przyjęcia działająca w Polsce od 32 lat. Firma znana jest z najpiękniejszych i różnorodnych balonów, ozdób urodzinowych, ślubnych, na chrzest czy komunie. Jest także...
Finanse
Opis systemu
Teletorium to największa w Polsce franczyzowa sieć punktów sprzedaży detalicznej akcesoriów do telefonów, mieszczących się w centrach handlowych. Firma jest liderem rynku akcesoriów do urządzeń mobilnych. W swoim portfolio posiada etui, szkła i folie ochronne...
Stałe wzrosty notuje branża wyposażenia elektronicznego, a co za tym idzie – również dedykowanych akcesoriów. W Polsce popularność zyskuje m.in. franczyza sklepu z akcesoriami do smartfonów, np. pokrowcami oraz szkłami hartowanymi do zabezpieczenia ekranu. Punkty z wyposażeniem tego rodzaju dostępne są już w większości galerii handlowych na terenie całej Polski. Czynnikiem, który sprawia, że działalność taka może wydawać się wyjątkowo atrakcyjna dla franczyzobiorców, jest fakt, iż smartfony towarzyszą na co dzień większości z nas, więc również klientów poszukujących wyposażenia dodatkowego regularnie przybywa. Koszt otwarcia takiego punktu franczyzowego zależy od wielu czynników, lecz przeważnie zaczyna się od 30 tys. zł wzwyż. Franczyzobiorca musi liczyć się z zakupem towaru czy kasy fiskalnej na stoisko, a także koniecznością regularnych opłat za wynajęcie przestrzeni sprzedażowej (najlepiej, jeśli znajduje się ona w centrum handlowym lub innym popularnym miejscu w danym mieście). Zaletą działalności są często wysokie marże na produktach, jakie zapewniają poszczególne sieci. Co ważne, nie jest wymagane doświadczenie w branży, więc ze współpracy franczyzowej w tej kategorii usług mogą skorzystać również osoby dopiero planujące założenie swojej działalności gospodarczej.
Równie popularne w naszym kraju stają się sklepy z akcesoriami na przyjęcia czy imprezy okolicznościowe. Klienci chętnie korzystają z takiego wyposażenia, jak balony, czapeczki, kubeczki, czy girlandy. Często wybierane są motywy dopasowane tematycznie do danej imprezy, a także produkty z motywami ze znanych bajek lub filmów. Sklepy z takim asortymentem przeżywają również oblężenie w okresie komunijnym czy przed sylwestrem. Franczyzy sklepów z dekoracjami umożliwiają franczyzobiorcom korzystanie z szerokiego portfela produktowego, a także ofert innego niezbędnego wyposażenia, np. dostawców helu do dmuchania balonów. Decydując się na biznes w tej branży, zyskasz również dostęp do szkoleń operacyjnych, a także merytorycznych (np. z tworzenia bukietów z balonów). Ponadto będziesz mieć pewność, że dany obszar działalności jest do Twojej dyspozycji na wyłączność. Jeśli uważasz, że jest to branża, która pozwoli Ci zarówno osiągać satysfakcjonujące dochody, jak i też realizować się zawodowo, sprawdź dane kontaktowe do franczyzodawców, a także szczegóły ofert, które dostępne są w naszym katalogu.
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji