Franczyza usług dla ludności

Jednym z trzech głównych sektorów gospodarki, obok przemysłu oraz rolnictwa, są usługi. Można wyróżnić tysiące firm kwalifikujących się do tej kategorii, oferujących zróżnicowane formy usług, od tych najpopularniejszych, jak np. transport i spedycja, po niszowe, trafiające do ściśle sprecyzowanego odbiorcy. Budowa przedsiębiorstwa od podstaw w wielu z tych gałęzi działalności może wiązać się z dużymi kosztami początkowymi, a także ryzykiem, że przedsięwzięcie zakończy się niepowodzeniem. Z tego powodu warto rozważyć działalność w oparciu o model franczyzowy. Sprawdź dostępne w naszym katalogu oferty franczyzy usługowej dla klientów indywidualnych.

Finanse

  • Minimalna kwota: epaka.pl mini 499zł netto, epaka.pl 5 000zł netto
  • Opłata wstępna: epaka.pl mini 499zł netto, epaka.pl 16 000zł netto
  • Opłata bieżąca: epaka.pl mini 19,99zł netto miesięcznie, epaka.pl: od 7 miesiąca współpracy opłata 49zł, 99zł, 199zł brutto (w zależności od lokalizacji)
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Sieć epaka.pl działa jako broker kurierski oferując klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom dostęp do pełnego wachlarza usług pocztowych i kurierskich, krajowych i zagranicznych. Działalność powstających oddziałów obejmuje sprzedaż usług kurierskich i pocztowych, sprzedaż...

Finanse

  • Minimalna kwota: 130 000 zł netto (kwota zwiększa się w zależności od wdrożenia urządzeń do diagnostyki wad postawy)
  • Opłata wstępna: 20 000 zł
  • Opłata bieżąca: 1500 zł m-c przez okres pierwszych 6 miesięcy i 3000 zł począwszy od siódmego miesiąca
  • Opłata marketingowa: 300 zł m-c przez okres pierwszych 6 miesięcy i 600 zł począwszy od siódmego miesiąca

Opis systemu

Ośrodek Podologiczny to pierwszy w Polsce system franczyzowy w usługach podologicznych. Marka należąca do firmy SEK Anna Słowik ma już za sobą 12 lat doświadczenia, 3 własne Ośrodki Podologiczne w województwie dolnośląskim we Wrocławiu, Kłodzku...

Franczyza – usługi

Rozbudowane pod kątem zatrudnienia w naszym kraju branże usługowe, to m.in. edukacja, służba zdrowia, turystyka, czy finanse. Wiele z nich jest reprezentowanych przez renomowane firmy również w naszym katalogu i znajdziesz je w osobnych kategoriach. Tutaj prezentujemy inne, lecz nie mniej atrakcyjne i mogące przynieść potencjalne duży zysk usługi dla klientów indywidualnych, które możesz świadczyć, otwierając lokal pod cenionym szyldem franczyzowym. Udostępniamy konkretne oferty, jeśli interesuje Cię właśnie franczyza usługowa. Znajdziesz w nich wszelkie niezbędne szczegóły dotyczące warunków przystąpienia do współpracy, czy też wymagań lokalowych oraz finansowych danej sieci. Oprócz możliwości działalności pod uznaną marką, z wypracowanym know-how czy strategią marketingową, franczyzobiorca zyskuje też szereg innych benefitów, np. dostęp do specjalistycznych szkoleń – pod tym względem poszczególne oferty różnią się między sobą, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wybierz propozycję konkretnej firmy. Udostępniamy również dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za współpracę po stronie franczyzodawcy. Interesuje Cię dochodowa franczyza? Usługi mogą dać Ci wiele pomysłów na rentowny biznes.

Punkt kurierski – franczyza

Szczególnie interesująca dla potencjalnych franczyzobiorców może okazać się branża kurierska. Zyskała ona na znaczeniu w ostatnich kilku latach z powodu rozwoju e-commerce związanego z pandemią i ograniczonymi możliwościami dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Franczyza kurierska to sposób na stosunkowo łatwe i niedrogie wejście na rynek, który zdominowany jest przez usługodawców ogólnopolskich, dysponujących dużymi środkami finansowymi, a także bazami oraz flotami. Możesz otworzyć punkt, w którym klienci będą mogli nadawać oraz odbierać paczki przewożone przez najpopularniejsze sieci kurierskie. Franczyza punktu kurierskiego jest dedykowana zarówno dla osób, które nie prowadzą jeszcze firmy i chcą otworzyć dedykowany pod te usługi lokal, jak i też dla już działających przedsiębiorców, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o możliwość odbioru i wysyłki przesyłek, aby zwiększyć swój zarobek. Franczyzodawcy oferują pod tym względem różnorodne pakiety współpracy, które różnią się zakresem działalności, a także kwotami potrzebnymi do otwarcia punktu, czy wysokością opłat miesięcznych. Warto podkreślić też, że franczyza kurierska to jeden z tańszych pomysłów na własną działalność. Inwestycja może zamknąć się w kwocie kilkunastu tysięcy złotych plus ewentualne koszty remontu i dostosowania lokalu do wymogów.

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design