Franczyzy odzieżowe i obuwnicze

Franczyza sklepów odzieżowych i obuwniczych cieszy się w naszym kraju popularnością niewiele ustępującą np. franczyzie gastronomicznej. Badania pokazują, że Polacy dosyć chętnie interesują się modą i przeznaczają stosunkowo dużo środków oraz czasu na zakupy związane z produktami z tej kategorii. Rynek jest jednak tak wymagający i przepełniony, że samodzielne rozpoczęcie działalności i przetrwanie na nim w dobie tysięcy sklepów internetowych, a także popularnych galerii handlowych jest niezwykle trudne. Zobacz, dlaczego franczyza odzieżowa może być dobrym pomysłem na rozpoczęcie własnej działalności i zapoznaj się z ofertami franczyzodawców z naszego katalogu.

Finanse

  • Minimalna kwota: ustalenia indywidualne
  • Opłata wstępna: 0 zł
  • Opłata bieżąca: 0 zł
  • Opłata marketingowa: 0 zł

Opis systemu

Caterina istnieje od 1991 roku i jest liderem na polskim rynku mody damskiej. Marka skierowana jest do kobiet, które cenią sobie elegancję i wyrafinowanie. Nienaganne kroje oraz piękne tkaniny to jej wyróżnik.

Finanse

  • Minimalna kwota: indywidualne ustalenia (wg. lokalizacji, zgodnie ze standardami marki Greenpoint)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: indywidualne ustalenia

Opis systemu

Greenpoint to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa dla kobiet, istniejąca na rynku od 1992 roku. Obecnie w całej Polsce działa ponad 170 sklepów, a także prężnie rozwijający się sklep internetowy greenpoint.pl. Marka uważnie obserwuje...

Finanse

  • Minimalna kwota: inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
  • Opłata wstępna:
  • Opłata bieżąca:
  • Opłata marketingowa: opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok

Opis systemu

Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 160-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na...

Franczyza - sklep odzieżowy

Koszt inwestycji, z jaką wiążą się franczyzy odzieżowe, jest przeważnie ustalany indywidualnie i zależy od stanu oraz wielkości lokalu. Sieci wymagają od franczyzobiorców kupna lub wynajmu powierzchni od kilkudziesięciu do nawet kilkuset metrów kwadratowych i dostosowania jej do określonych standardów. W związku z tym każdy, kto uważa, że franczyza sklepu odzieżowego to dobry pomysł na biznes i chciałby rozpocząć działalność w tej branży, musi przeznaczyć na start kwotę rzędu nawet kilkuset tysięcy złotych. Poszczególne oferty różnią się między sobą również wysokością opłat marketingowych oraz opłat związanych z korzystaniem z logo danej sieci. Z reguły firmy oferują franczyzobiorcom szerokie wsparcie na każdym etapie działalności związane z aranżacją lokalu, wyglądem ekspozycji, wystrojem sezonowym czy dostępem do materiałów reklamowych, a także szkoleń. Różnorodność jest bardzo duża, ponieważ na działalność franczyzową decyduje się coraz więcej znanych marek z ugruntowaną pozycją na rynku. Należą do nich m.in. Caterina, Greenpoint, czy Moodo.

Sklep obuwniczy - franczyza

Jeśli interesuje Cię franczyza obuwnicza lub odzieżowa, warto pamiętać, że o sukcesie sklepu działającego w tej branży bardzo często decyduje lokalizacja. Z tego powodu sieci niekiedy stawiają franczyzobiorcom pod tym względem ściśle sprecyzowane wymagania. Bezwzględnym wymogiem bywa umiejscowienie lokalu w centrum handlowym, na głównym rynku w mieście, deptaku lub jednej z chętnie uczęszczanych ulic handlowych, czyli tam, gdzie zakupy robi najwięcej osób. Wymagania, jakie stawiają franczyzy odzieżowe, mogą dotyczyć również wielkości witryny oraz możliwości przestrzennych na zaaranżowanie zgodnej ze standardami ekspozycji.

Wiele potencjalnych trudności z prowadzeniem placówki handlowej ułatwia właśnie franczyza - sklep odzieżowy może być zatowarowany w formie depozytowej. Oznacza to, że do momentu zakupu przez klienta właścicielem towaru jest dana sieć. Franczyzobiorca nie musi martwić się o koszty sprowadzenia produktów czy też resztki niesprzedanych kolekcji, gdy nadejdzie nowy sezon.

Marzyłeś o posiadaniu własnego sklepu odzieżowego? A może interesuje Cię sklep obuwniczy? Franczyza z naszego katalogu pozwoli Ci na otwarcie własnej działalności w interesującej Cię branży. Zobacz dostępne oferty, zapoznaj się ze szczegółami i skorzystaj z wygodnego formularza, aby skontaktować się z przedstawicielem konkretnej firmy w sprawie ustalenia szczegółów współpracy.

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design