Franczyza Caterina

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
międzynarodowy
Jednostki własne
11 w Polsce , 55 – salony międzynarodowe
Jednostki franczyzowe
6 w Polsce

Finanse

Minimalna kwota
ustalenia indywidualne
Opłata wstępna
0 zł
Opłata bieżąca
0 zł
Opłata marketingowa
0 zł

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Katarzyna Toczek, Senior Sales and Marketing Manager
Numer telefonu
668 852 230
Ulica
Ludwika Michała Paca 37
Miasto
04-386 Warszawa

Opis systemu

Caterina istnieje od 1991 roku i jest liderem na polskim rynku mody damskiej. Marka skierowana jest do kobiet, które cenią sobie elegancję i wyrafinowanie. Nienaganne kroje oraz piękne tkaniny to jej wyróżnik.   Marka Caterina:

  • Kupuje 95% tkanin do produkcji swoich kolekcji w uznanych włoskich fabrykach, w których zaopatrują się znane marki odzieżowe na świecie,
  • Całość kolekcji, szyje w Unii Europejskiej, dzięki czemu uzyskuje bardzo wysoką jakość wykonania,
  • Zamawia płaszcze w marce słynącej na cały świat z jakości swoich produktów, która do produkcji używa światowej klasy flausze: Loro Piana i Piacenza,
  • Wszystkie dzianiny kupuje we Włoszech, gdzie są specjalnie projektowane na potrzeby kolekcji,
  • Zamawia buty w renomowanych fabrykach we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii?
  • Sprzedaje torebki będące autorskimi projektami, do wykonania których używane są unikalne włoskie skóry i wykończenia,
  • Kładzie bardzo silny nacisk na konstrukcje swoich kreacji i nieustająco pracuje nad ich perfekcyjnym krojem,
  • Produkuje jedynie krótkie serie modeli, zapewniając tym samym ekskluzywność swoich wyrobów,
  • Ciągle pracuje nad rozszerzaniem asortymentu w poszukiwaniu wyjątkowych produktów.

Firma Nal sp. zo.o., właściciel marki Caterina,  jest członkiem Polskiej Organizacji Pracodawców Prywatnych „PKPP Lewiatan”, przez którą została wyróżniona, za tworzenie programów edukacyjnych dla branży. Badanie zostało przeprowadzone wspólnie z firmą doradczą KPMG w ramach projektu „Kwalifikacje dla potrzeb pracodawców”.   Najważniejsze wyróżnienia i wydarzenia w historii firmy:

  • Najwyższa Jakość Quality International, w kategorii QI ORDER – zarządzanie najwyższą jakością.
  • Nagroda przyznana przez Forum Biznesu
  • Zespół sprzedażowy Caterina Lublin Plaza, zajął drugie miejsce w trzeciej edycji konkursu Polish National Sales Awards
  • Profesjonalny Sprzedawca w kategorii „Zespół Sprzedaży Roku”.
  • Prestiżowa nagroda „Doskonałość Mody Twój Styl”
  • Potwierdzenie przez dziennik Puls Biznesu przynależności firmy do elitarnego klubu Gazel Biznesu.
  • Przyznanie certyfikatu „Najwyższa Jakość” przez Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością, pod patronatem Ministra Gospodarki.
  • Wizyta Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Aleksandra Kwaśniewskiego i Premiera Jerzego Buzka w siedzibie Caterina.
  • Sponsor i współorganizator konferencji „Więcej prywatnych – mniej bezrobotnych” pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Aleksandra Kwaśniewskiego.
  • II nagroda w kategorii „Najlepsze Średnie Przedsiębiorstwo Eksportujące” w konkursie programu Unii Europejskiej.
  • Wizyta Pierwszej Damy Ameryki Hillary Clinton w siedzibie  Caterina.

Korzyści dla franczyzobiorcy:

Franczyzobiorca zarabia na stałej prowizji od sprzedaży.

Projekt architektoniczny, na podstawie którego należy zaaranżować lokal, zapewnia NAL Sp. z o.o.

Brak konieczności angażowania środków w zatowarowanie salonu – cały towar znajdujący się w salonie jest własnością firmy, która gwarantuje optymalne zatowarowanie ilościowe w oparciu o metraż oraz potencjał sprzedażowy salonu.

NAL Sp z o.o. pokrywa koszt sprzętu komputerowego, drukarki fiskalnej oraz terminala.

Opieka merytoryczną nad sklepem, materiały POS, niezbędne szkolenia, wsparcie marketingowe i bezcenne know how Marki.

Dodatkowe wymagania:

  • Lokal o powierzchni od 70-90 m2 znajdujący się w atrakcyjnej lokalizacji – główne ciągi komunikacyjne w Galeriach Handlowych lub główne ulice handlowe w mieście – w miastach o dużym potencjale rozwojowym, z ilością mieszkańców powyżej 100 000,
  • Gotowość do adaptacji lokalu zgodnie z wymogami sieci,
  • Odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej,
  • Profesjonalizm i przygotowanie merytoryczne potrzebne do prowadzenia sklepu, doświadczenie w branży jest mile widziane, aczkolwiek nie jest niezbędne.

Formularz kontaktowy

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram