Franczyza Caterina otwiera nowe salony z damską odzieżą premium

Data dodania: 11 grudnia 2023
Kategoria:

Po latach pandemii rynek odzieżowy na dobre wrócił do formy. Klienci chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne, również te z odzieżą z segmentu premium. Tylko w tym roku powstały 4 nowe salony franczyzowe marki Caterina. Sieć poszukuje kolejnych partnerów, szczególnie na Pomorzu.

Obecnie w ramach sieci Caterina działa 20 salonów, w tym 9 własnych i 11 franczyzowych. Aż 4 nowe salony działające na zasadzie franczyzy powstały w tym roku.

Sieć poszukuje partnerów franczyzowych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, ale mogą się zgłaszać rownież osoby z mniejszych miejscowości. Potencjał każdej z nich jest analizowany indywidualnie. Caterina chce otwierać salony na terenie całego kraju, ale najbardziej poszukiwany jest obecnie partner, który mógłby poprowadzić taki sklep na Pomorzu.

Od swoich partnerów franczyzowych wymagamy, by posiadali lokal lub tytuł prawny do lokalu oraz by przystosowali go do najnowszego konceptu. Poszukujemy dogodnych rozwiązań, by koszty wejścia do sieci salonów Caterina były jak najmniej dotkliwe - mówi Katarzyna Toczek, Senior Sales and Marketing Manager w firmie Nal, do której należy marka Caterina. - Koszty dostosowania lokalu w dużej mierze zależą od stanu posiadanego lokalu oraz miejsca, w jakim się on znajduje. Wymogi w centrach handlowych są dużo większe niż w przypadku lokalów znajdujących się przy ulicy. Ważne jest także to, czy dany lokal znajduję się pod opieką konserwatora zabytków. Zdarzają się sytuacje, w których lokal partnera franczyzowego jest w bardzo dobrym stanie i wymaga tylko odświeżenia lub drobnej reorganizacji - dodaje.

Jak podkreśla Katarzyna Toczek, obecnie rynek odzieżowy jest w fazie wzrostów i otwarcie własnego sklepu znanej marki premium jest dobrym pomysłem na stabilny biznes. - Ważnym aspektem jest poszukiwanie i pozyskiwanie klienta docelowego, który na pewno doceni wysoką jakość obsługi oraz indywidualne podejście i fachowe doradztwo. Zaangażowanie i aktywna postawa partnerów franczyzowych zawsze procentuje i przekłada się na pozytywne rezultaty - mówi.

Caterina to polska marka odzieży dla kobiet z segmentu premium. Istnieje na rynku od 1991 roku. Jej wyróżnikiem jest jakość - większość tkanin firma kupuje we Włoszech, a ubrania szyte są na terenie Unii Europejskiej.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design