Charakterystyka systemu
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja ubezpieczeniowa z ogólnopolską siecią przedstawicieli. Nasza oferta obejmuje ponad 30 towarzystw działających w Polsce i zawiera wszystkie rodzaje ubezpieczeń. Jako lider innowacji na rynku wyróżniamy się nowatorskim podejściem do technologii i tworzymy zaawansowane narzędzia informatyczne dla doradców ubezpieczeniowych.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
● chcesz otworzyć nowoczesną multiagencję ubezpieczeniową,
● chcesz poszerzyć ofertę swojej obecnej działalności o ubezpieczenia,
● szukasz pracy, którą możesz wykonywać zdalnie.
Oferujemy elastyczny model współpracy.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie na start dla nowych Partnerów sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum:
● pomoc organizacyjna w założeniu działalności i zdobyciu uprawnień doradcy ubezpieczeniowego (w tym wpis do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego),
● eksperckie szkolenie o wartości 6000 zł (bezpłatne dla Partnerów),
● 3-miesięczny start-up, który pomaga rozkręcić działalność,
● prowizja 120% w pierwszych miesiącach współpracy,
● zaprojektowanie oznakowania i aranżacji biura.
Narzędzia dla doradcy ubezpieczeniowego i inne rozwiązania informatyczne:
● system SADUS All in #1 – innowacyjna platforma, która zawiera liczne funkcje potrzebne na co dzień w pracy doradcy ubezpieczeniowego, m. in.:
o porównywarka ubezpieczeń z możliwością bezpośredniego wystawienia polisy,
o inteligentna baza klientów – automatyczne przypomnienia SMS, cyfrowa archiwizacja zgód itp.),
o uproszczony system rozliczeń – wystarczy wygenerować jeden raport miesięczny, wpłacić składki na jedno konto i przekazać całą dokumentację kurierowi w ramach jednej przesyłki),
o moduł APK z elektroniczną archiwizacją – dzięki niemu wypełnienie prawnego obowiązku związanego z przeprowadzeniem analizy potrzeb klienta (APK) jest znacznie prostsze,
o centrum wiedzy – baza dokumentów prawnych i ubezpieczeniowych, które jednym kliknięciem można przesłać na SMS/mail klienta, zarchiwizowane webinary i szkolenia oraz inne przydatne źródła informacji,
● aplikacja dla doradcy ubezpieczeniowego SADUS mobile – umożliwia m. in. załączanie zdjęć dokumentów z telefonu i skanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego pojazdu, dzięki czemu dane do kalkulacji ubezpieczenia uzupełniają się samoczynnie,
● bezpłatna aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile z narzędziami dla klientów i przydatnymi funkcjami dla wszystkich użytkowników,
● sklep z ubezpieczeniami online – platforma umożliwia klientowi zdalny zakup polisy za pośrednictwem agenta.
Ponadto zapewniamy naszym Partnerom:
● wsparcie merytoryczne ze strony praktyków ubezpieczeń, instruktorów i menedżerów,
● dostęp do materiałów marketingowych,
● możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach poruszających tematykę ubezpieczeniową, biznesową i prawną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W przypadku włączenia ubezpieczeń do aktualnie prowadzonej działalności lub pracy zdalnej inwestycja ma charakter symboliczny (dotyczy np. przygotowania wizytówek i pieczątki). Partner otwierający placówkę ponosi koszty wyposażenia i oznakowania lokalu, które najczęściej zamykają się w kwocie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych (zależnie od ilości stanowisk oraz powierzchni reklamowej). Nie pobieramy innych opłat.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Nie wymagamy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Liczy się zaangażowanie, przedsiębiorczość oraz gotowość do działania.
W przypadku uruchamiania placówki bierzemy pod uwagę warunki lokalu – położenie, powierzchnię, dostęp do parkingu, widoczność i możliwość oznakowania.