10 lat franczyzy SPECTRUM w Ostrołęce

Data dodania: 25 lutego 2025
Kategoria:
Franczyza Dom Ubezpieczeniowy SPectrum

Magdalena Długokęcka, właścicielka oddziału SPECTRUM w Ostrołęce, ma duże doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Zaczynała na infolinii, sprzedając m. in. ubezpieczenia na życie, a później pracowała w jednym z biur ubezpieczeniowych w swoim mieście. Po pewnym czasie zaczęłam jednak szukać okazji do zmiany na lepsze. Do otworzenia własnej placówki zachęcił ją mąż – to on znalazł ogłoszenie Domu Ubezpieczeniowego Spectrum i namówił do kontaktu.

– Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę! – wspomina franczyzobiorczyni – Wszystko od razu mi się spodobało, a najlepiej wspominam niesamowitą otwartość i pozytywną atmosferę, z jaką zetknęłam się w centrali. (…) Mimo że miałam już doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, współpraca ze SPECTRUM wiązała się z zaskoczeniem – aczkolwiek bardzo przyjemnym. Nie spodziewałam się, że w ramach sieci otrzymam tak szerokie wsparcie. (…) Najbardziej doceniam to, że mogłam zwrócić się do działu wsparcia z każdym problemem i zawsze otrzymywałam nie tylko poradę, ale przede wszystkim konkretną pomoc. Tak zresztą to działa do dziś, bo niezależnie od etapu współpracy wszyscy mamy dostęp do tych samych form wsparcia.

Magdalena Długokęcka wskazuje, jak dużą rolę odgrywa technologiczne zaplecze SPECTRUM. – System dla agenta All in #1 SADUS to bardzo zaawansowane narzędzie, w którym najbardziej imponującym modułem są rozliczenia – zauważa – Wiadomo, że wystawiając polisy w różnych towarzystwach, konieczne jest podsumowanie sprzedaży w każdym z nich osobno, a jest to spore wyzwanie – tu z pomocą przychodzi SADUS. System automatyzuje rozliczenia – cały raport sprzedażowy generuję jednym kliknięciem. Co więcej, dokumenty wysyłam w jednej paczce do SPECTRUM, a centrala zajmuje się resztą.

Otwierając oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum w Ostrołęce, Magdalena Długokęcka miała biznesplan, ale też świadomość, że życie pisze różne scenariusze. – Uzbroiłam się w cierpliwość (…) Dzięki własnej determinacji oraz wsparciu, na które mogłam liczyć ze strony SPECTRUM, rozkręciłam biznes i dziś cieszę się zarówno wynikami, jak i rozpoznawalnością wypracowaną przez 10 lat na regionalnym rynku.

Franczyzobiorczyni zauważa, że klienci ubezpieczeniowi stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. Są wymagający, ale też otwarci i ciekawi produktów ochronnych, które jeszcze lepiej zabezpieczą ich potrzeby. – Myślę, że w ogóle w społeczeństwie zmieniło się podejście do ubezpieczeń, a statystyki Polskiej Izby ubezpieczeniowej to potwierdzają – rośnie sprzedaż, coraz więcej Polaków chce chronić swoje zdrowie czy mienie i skutecznie stawiać czoła przeciwnościom losu – podsumowuje właścicielka placówki w Ostrołęce.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: już od 0 zł (zależnie od modelu działalności, koszty dotyczą oznakowania i wyposażenia biura)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design