Franczyza BRICOMARCHÉ

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
międzynarodowy
Jednostki własne
centrum magazynowo-biurowe w Swadzimiu oraz 6 składów budowlanych
Jednostki franczyzowe
blisko 170 supermarketów

Finanse

Minimalna kwota
400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
Opłata marketingowa
zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Kontakt

Osoba kontaktowa
Izabela Borowicz
Numer telefonu
512 31 31 31
Ulica
Janikowska 33
Miasto
61-070 Poznań

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Grupa Muszkieterów proponuje dwie opcje współpracy.

Prowadzisz już sklep z artykułami do domu i ogrodu? Dołącz do nas jako partner.

Chcesz otworzyć nowy supermarket? Zostań franczyzobiorcą Bricomarché.

Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce pod względem obrotów. Grupa zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą blisko 370 sklepów. Muszkieterowie wypracowują regularny wzrost obrotów. W 2019 roku wyniosły one 7,74 mld złotych. W ciągu ponad 20 lat obecności w Polsce Grupa Muszkieterów regularnie powiększa swoją sieć supermarketów i inwestuje w nieruchomości – obecnie łączna powierzchnia zajmowana przez wszystkie sklepy Intermarché i Bricomarché to około 533 tys. m2. Obecnie Muszkieterowie są 45. największą firmą na polskim rynku w rankingu „Rzeczpospolitej” („Lista 500”).

Bricomarché to sieć supermarketów oferująca około 25 tysięcy produktów z 4 działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród. Misją marki jest wspieranie klientów w rozwijaniu zainteresowań i pasji związanych z domem i ogrodem, dzięki oferowaniu różnorodnych kategorii produktów zawsze w atrakcyjnych cenach.

Przedsiębiorcy mogą dołączyć do sieci Bricomarché jako franczyzobiorcy lub partnerzy. Przy drugim rozwiązaniu warunkiem jest prowadzenie sklepu z artykułami do domu i ogrodu o powierzchni większej niż 1000 m2 w dowolnym mieście w Polsce. Dzięki temu partner sieci będzie mógł korzystać z: działalności w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem, efektywnej logistyki, regularnych akcji handlowych i marketingowych, możliwości współpracy z lokalnymi dostawcami oraz szerokiego wsparcia specjalistów.

Członkowie Grupy są inwestorami, ale także aktywnymi przedsiębiorcami. Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń każdy może zostać właścicielem sklepu – w procesie rekrutacji kluczowe są kompetencje ogólnobiznesowe. Otwartość na różnorodne doświadczenia zawodowe przedsiębiorców, umożliwia dynamiczny rozwój Grupy w duchu innowacyjności.
Grupa Muszkieterów jest jednym z czołowych retailerów w Europie, obecnym w 4 krajach. W skali roku wypracowuje obroty na poziomie ponad 45 mld euro.

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem,
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów i współdecydowania o strategicznych kwestiach (możliwość zostania wspólnikiem Spółki
  • Muszkieterowie oraz udziałowcem Funduszu Nieruchomościowego Grupy),
  • pomoc w wyborze lokalizacji sklepu i opracowaniu jego projektu, a także wsparcie w doborze wyposażenia, budowie placówki oraz przygotowania sklepu do otwarcia,
  • możliwość otwierania kolejnych placówek handlowych pod tym samym szyldem,
  • efektywnie prowadzona logistyka,
  • szerokie wsparcie specjalistów i dostęp do szkoleń umożliwiających podnoszenie kwalifikacji,
  • wymiana wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy przedsiębiorcami w imię zasady niezależność we współzależności,
  • możliwość współpracy z lokalnymi dostawcami,
  • regularne akcje handlowe i marketingowe, np. przygotowanie gazetek promocyjnych,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i digitalowe (np. aplikacja mobilna dla klientów i do zarządzania sklepem, usługi e-commerce, w tym click&collect czy odbiór zamówionych produktów w specjalnych boksach, tzw. Bricomatach),
  • możliwość oferowania klientom szerokiego asortymentu,
  • udział w akcjach na rzecz lokalnych społeczności.

Każdy z franczyzobiorców współzarządza całą Grupą i ma możliwość wpływania na kierunki strategicznego rozwoju. Jest to unikatowe rozwiązanie na całym rynku europejskim. Wyróżnikiem Muszkieterów jest także niezależność – wszyscy przedsiębiorcy należący do Grupy samodzielnie podejmują decyzje dotyczące przyszłości swojego biznesu.

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

  • wiek powyżej 25 lat,
  • posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
  • gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
  • akceptacja zasad funkcjonowania w Grupie, które zostały zapisane w Karcie Muszkietera,
  • ukończenie 4,5-miesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
  • gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania,
  • akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy 10-letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.

Formularz kontaktowy

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design