Informacje podstawowe
Finanse
Kontakt
Opis systemu
Koncept COVRIG powstał w Poznaniu w 2015 roku inspirowany jedną z najpopularniejszych bałkańskich przekąsek – świeżo wypiekanym preclem, który w Rumunii nosi nazwę Covrig.
Produkty marki COVRIG są typową przekąską typu „to go”. Charakteryzuje ją świeżość i różnorodność smaków. Wszystkie produkty prosto po wypieczeniu trafiają do klienta. W ciągu 9 lat COVRIG stał się rozpoznawalnym elementem gastronomicznej mapy Poznania.
Przyjęta przez spółkę filozofia rozwoju zakładała stopniowe powiększanie sieci sprzedaży w Poznaniu oraz optymalizację systemu produkcji, dystrybucji i sprzedaży.
Kolejnym etapem rozwoju przedsięwzięcia jest pozyskanie partnerów franczyzowych w innych miastach Polski. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, oferujemy dopracowany system pozwalający osiągnąć sukces w trudnej a jednocześnie dającej wiele satysfakcji branży jaką jest gastronomia.
KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzymuje wszelkie narzędzia i wsparcie umożliwiające skupienie się na najistotniejszej aktywności – sprzedaży. Ponieważ franczyzodawca zapewnia dostawę pełnego asortymentu, franczyzobiorca nie ponosi dodatkowych kosztów organizacji produkcji związanych z zatrudnieniem pracowników, zakupem maszyn i urządzeń, najmem pomieszczeń etc.
Franczyzodawca udziela pełnego wsparcia od wyboru lokalizacji, organizacji punktu poprzez szkolenia i rozwiązywanie bieżących problemów.
Ponadto zapewniamy:
COVRIG to gotowy do wdrożenia i atrakcyjny finansowo pomysł na biznes, przynoszący relatywnie wysokie dochody. Działanie w oparciu o rozpoznawalną na rynku markę, dostęp do wysokiej jakości surowców oraz sprawdzone rozwiązania w zakresie sprzedaży daje wszystkim placówkom COVRIG zdecydowaną przewagę nad konkurencją.
DODATKOWE WYMAGANIA STAWIANE FRANCZYZOBIORCOM
Idealny kandydat na Franczyzobiorcę systemu COVRIG powinien spełniać następujące wymagania:
Formularz kontaktowy
Artykuły o franczyzie COVRIG
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji