Koncept Covrig jest inspirowany jedną z najpopularniejszych bałkańskich przekąsek – świeżo wypiekanym preclem, który w Rumunii nosi nazwę Covrig.
Produkty marki Covrig są typową przekąską typu „to go”. Charakteryzuje ją świeżość i różnorodność smaków. Wszystkie produkty prosto po wypieczeniu trafiają do klienta.
Marka należąca do firmy Covrig Sp. z o.o. ma już za sobą 9 lat doświadczenia i stała się rozpoznawalnym elementem gastronomicznej mapy Poznania. Aktualnie firma prowadzi 3 własne placówki w Poznaniu – przy ulicy Półwiejskiej, w centrum handlowym Avenida oraz w centrum handlowym Posnania.
Cele na najbliższe lata koncentrują się na wzmacnianiu pozycji firmy na lokalnym rynku oraz otwarciu placówek franczyzowych w nowych lokalizacjach na mapie Polski - mówi Tomasz Bodzicz, prezes zarządu Covrig Sp. z o.o.
Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu franczyzodawca oferuje franczyzobiorcom wsparcie w wyborze lokalizacji, rekrutacji pracowników, wizualizacji lokalu, doborze wyposażenia oraz w prowadzeniu działań reklamowych promujących ich placówkę. Franczyzodawca zaopatruje także placówki franczyzowe w pełen asortyment produktów do sprzedaży.
Franczyzobiorca otrzymuje od nas wszelkie narzędzia i wsparcie umożliwiające skupienie się na najistotniejszej aktywności – sprzedaży. Dzięki temu, że zapewniamy dostawę pełnego asortymentu, franczyzobiorca nie ponosi dodatkowych kosztów organizacji produkcji związanych z zatrudnieniem pracowników, zakupem maszyn i urządzeń czy najmem pomieszczeń w tym celu - zachęca Tomasz Bodzicz.
Od kandydatów na franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w gastronomii ponieważ w ramach pakietu franczyzowego zapewniamy kompleksowe szkolenia z każdego etapu uruchamiania i prowadzenia placówki Covrig – kontynuuje Tomasz Bodzicz.
Wysokość inwestycji franczyzobiorcy wynosi, w zależności od wielkości lokalu, od 80 do 130 tys. zł netto. Kwota ta pokrywa koszt remontu lokalu, wyposażenia go w niezbędne maszyny i urządzenia oraz wstępnej opłaty franczyzowej. Punkty Covrig są zyskowne od pierwszego miesiąca działalności a zwrot z inwestycji następuje już po kilku miesiącach od uruchomienia.
Jak zapewnia franczyzodawca franczyza Covrig to gotowy do wdrożenia i atrakcyjny finansowo pomysł na biznes, przynoszący relatywnie wysokie dochody. Działanie w oparciu o rozpoznawalną na rynku markę, dostęp do wysokiej jakości surowców oraz sprawdzone rozwiązania w zakresie sprzedaży daje wszystkim placówkom Covrig zdecydowaną przewagę nad konkurencją.
Franczyzodawca zaprasza do współpracy osoby przedsiębiorcze i gotowe do prowadzenia własnego biznesu, dysponujące prawem do lokalu, w którym będzie prowadzony punkt Covrig, gotowe do osobistego zaangażowania się w prowadzenie placówki (choć nie jest to wymóg obligatoryjny) i posiadające zdolności menadżerskie.
Oferta franczyzy Covrig została przygotowana we współpracy z firmą doradczą ARSS mającą wieloletnie doświadczenie w zakresie franczyzy.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji