Paweł Kocyk prowadzi oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum w Nowej Woli już od 10 lat. Zaczynając, nie miał wcześniejszych doświadczeń z tą branżą – poza fakultatywnym przedmiotem na studiach, który dotyczył ustawy o ubezpieczeniach.
Zdecydowałem się na współpracę z marką SPECTRUM ze względu na otwartość i atmosfera partnerstwa. Liczyła się też duża niezależność w ramach współpracy, jak mówi – bez narzuconych schematów.
Wspominając początkowy etap współpracy, Paweł Kocyk pozytywnie ocenia onboarding i wsparcie. Spotkałem się z dużą pomocą – relacjonuje – Szkolenie wdrożeniowe w 100% przygotowało mnie do dystrybucji ubezpieczeń i było na naprawdę wysokim poziomie. Instruktorzy dzielili się praktycznym doświadczeniem z codziennej pracy, a według mnie taka wiedza to połowa sukcesu. Pierwszy rok polegał na zdobywaniu kontaktów i budowaniu zaufania. Z czasem coraz więcej klientów przychodziło z polecenia – i tak jest do dziś.
Franczyzobiorca SPECTRUM docenia również technologiczne zaplecze systemu All in #1 SADUS. Zaczynałem pracę w czasach, gdy jeszcze wiele rzeczy trzeba było liczyć ręcznie i dziś mogę docenić, jak wielkie znaczenie ma szybkie przeliczanie ofert oraz inne udogodnienia w obsłudze klienta – wspomina Paweł Kocyk – Kamieniem milowym okazało się wprowadzenie porównywarki, która umożliwiała zestawienie ofert wielu towarzystw i jednocześnie możliwość bezpośredniego wystawienia polisy. Z takim narzędziem nie trzeba logować się do systemów poszczególnych ubezpieczycieli i od nowa przeprowadzać formalności, a cały proces – od porównania ofert do wystawienia polisy – jest szybki, bezpieczny i skoncentrowany na potrzebach klienta. Ekosystem informatyczny SADUS wciąż ewoluuje, dostarczając aktualizacji i zmian, dzięki którym praca jest płynniejsza.
O sukcesie placówki w Nowej Woli zdaniem Pawła Kocyka zadecydował czynnik ludzki, w tym dobór odpowiedniej kadry. Postawiłem na współpracę z Radosławem Wojną, bo bardzo cenię jego podejście do ludzi. Radek jest empatyczny i zaangażowany, potrafi poświęcić czas klientowi, aby zapewnić mu najlepszą obsługę – podsumowuje franczyzobiorca SPECTRUM – Najważniejsza dla nas jest satysfakcja klienta. Nie pozwalamy sobie na to, by klient był niezadowolony. Ubezpieczenie to tylko produkt, a my zapewniamy rzetelne doradztwo, które stawia klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu. Przede wszystkim trzeba umieć słuchać, czasami między słowami. Osoba, która do nas przychodzi z pewnymi oczekiwaniami, nie zawsze wie, że istnieje produkt ubezpieczeniowy, który może lepiej odpowiadać na jej potrzeby – w tym nasza rola, aby klienta dobrze zrozumieć i w takich sytuacjach umiejętnie służyć wiedzą i radą.
W pracy doradcy ubezpieczeniowego Paweł Kocyk lubi kontakt z ludźmi i poczucie, że można im pomóc. Rozwiązywanie trudnych przypadków czy sytuacji, które wymagają więcej starań, daje szczególny rodzaj satysfakcji.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji