Charakterystyka systemu
Greenpoint to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa dla kobiet, istniejąca na rynku od 1992 roku. Obecnie w całej Polsce działa ponad 170 sklepów, a także prężnie rozwijający się sklep internetowy greenpoint.pl.
Marka uważnie obserwuje rynek i na bieżąco odpowiada na potrzeby swoich Klientów, zachowując przy tym unikalny charakter kolekcji. Dzięki temu ubrania Greenpoint cenione są przez szerokie grono stałych Klientek powyżej 30 roku życia.
Spółka od lat rozwija również swoją sieć franczyzową i otwiera nowe lokalizacje we współpracy z Franczyzobiorcami. Aktualnie liczba placówek franczyzowych wynosi ponad 75 lokalizacji.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Najważniejsza zaletą jest system depozytowy – towar jest własnością Greenpoint, franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z wcześniejszym zakupem towaru.
Franczyzobiorcy ze strony Greenpoint otrzymują pomoc i wsparcie od wyboru lokalizacji poprzez projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Istotą sukcesu jest przede wszystkim przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki.
Franczyzobiorca zostaje objęty pełną opieką i wsparciem ze strony Greenpoint.
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom