Franczyza GREENPOINT

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
96
Jednostki franczyzowe
136

Finanse

Minimalna kwota
indywidualne ustalenia (wg. lokalizacji, zgodnie ze standardami marki Greenpoint)
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
brak
Opłata marketingowa
indywidualne ustalenia

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Tomasz Nowicki
Numer telefonu
668 215 677
Ulica
ul. Domagały 3
Miasto
30-741 Kraków

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Marka Greenpoint to ubrania dla kobiet poszukujących eleganckich a jednocześnie funkcjonalnych i wygodnych fasonów, pozwalających czuć się swobodnie w każdej sytuacji: w pracy, na spotkaniu biznesowym czy przyjęciu towarzyskim. Kobiecość, komfort i elegancja to hasła, którymi kierują się projektantki marki.

Kolekcje podzielone są na linię biurową oraz codzienną i nieco romantyczną w stylu casual, tak by dopasować się do rytmu dnia każdej kobiety. Dominują kolory nawiązujące do bieżących trendów, ale stonowane, szlachetne i delikatne, harmonijnie łączące się z sobą. W każdym sezonie sztandarowym elementem są modele printowane – bluzki, sukienki, spodnie, które są świetnym uzupełnieniem każdej garderoby.

W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się komponują i uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację. Projektanci w naszej firmie to kobiety, które rozumieją kobiece potrzeby i rozterki modowe. Dbamy o to, by nasze produkty były szyte na miarę każdej kobiety.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Najważniejsza zaletą jest system depozytowy – towar jest własnością Greenpoint, franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z wcześniejszym zakupem towaru.

Franczyzobiorcy ze strony Greenpoint otrzymują pomoc i wsparcie od wyboru lokalizacji poprzez projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Istotą sukcesu jest przede wszystkim przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki.

Franczyzobiorca zostaje objęty pełną opieką i wsparciem ze strony Greenpoint.

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

• lokal o powierzchni od 70 do 100 mkw.,
• miasto pow. 40 tys. mieszkańców,
• atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe, główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów (wtedy lokal na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego),
• posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
• wyposażenie i wizualizacja sklepu zgodnie ze standardami sieci,
• zaangażowanie i determinacja w prowadzeniu biznesu.

Formularz kontaktowy

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design