Greenpoint stawia na mniejsze miasta

Data dodania: 20 października 2021
Kategoria:

Wbrew wyzwaniom pandemicznym, sieć Greenpoint planuje otworzyć ponad 20 nowych salonów odzieżowych, skupiając się na mniejszych miejscowościach i kameralnych galeriach handlowych.

Tomasz Nowicki, koordynator ds. inwestycji w Greenpoint, zauważa, że około 95% sklepów franczyzowych marki znajduje się w mniejszych miejscowościach. W tych obszarach skutki pandemii były mniej dotkliwe, a klienci częściej wracali do zakupów w lokalnych galeriach.

– Właściciele mniejszych galerii handlowych są bardzo elastyczni i otwarci na różne formy współpracy, dzięki czemu relacje biznesowe z nimi układają się wyjątkowo pomyślnie – podkreśla Tomasz Nowicki. – W związku z pandemią pojawiło się więcej możliwości otwierania tzw. pop-up’ów, czyli sklepów promujących markę i jednocześnie badających jej potencjał na danym terenie. Charakteryzują się one krótkoterminowymi umowami najmu, maksymalnie na 12 miesięcy oraz niskim czynszem, często naliczanym w zależności od obrotu – wyjaśnia Nowicki.

Innowacyjny model pop-up’ów

Greenpoint wprowadza model pop-up'ów, oferując krótkoterminowe umowy najmu oraz niskie czynsze. Takie podejście pozwala franczyzobiorcom na testowanie potencjału rynkowego marki w danej lokalizacji z minimalnymi kosztami inwestycyjnymi.

W przypadku otwarcia standardowego sklepu franczyzowego, koszty adaptacji, umeblowania i wyposażenia oraz oświetlenia wynoszą łącznie około 70-100 tys. zł netto. Greenpoint obecnie posiada około 100 sklepów własnych i 90 franczyzowych, z planami dalszego rozwoju w regionach, w których ich obecność jest ograniczona, w szczególności w województwach dolnośląskim, lubuskim i zachodniopomorskim.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: indywidualne ustalenia (wg. lokalizacji, zgodnie ze standardami marki Greenpoint)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: indywidualne ustalenia

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design