Greenpoint – prostota i uniwersalność się opłaca

Data dodania: 1 czerwca 2012
Kategoria:
green-point-1

Krakowska firma Fandango Jan Orłowski sp. jawna, projektująca, produkująca i sprzedająca damską odzież i akcesoria pod marką Greenpoint otwiera swój kolejny salon sprzedaży. 20 czerwca 2012 zacznie on działać w Galerii Kociewskiej w Tczewie.

Będzie to już 4 sklep marki Greenpoint otwarty w tym roku. W związku z dynamicznym rozwojem, do końca 2012 roku firma planuje zwiększyć sieć o 5-10 sklepów. Planowane są otwarcia sklepów własnych jak i franczyzowych. W najbliższych miesiącach marka pojawi się w CH Panorama w Poznaniu oraz CH M1 w Zabrzu. Fandango stale poszukuje nowych partnerów franczyzowych i lokalizacji w miastach od 50 tys. mieszkańców.

Marka Greenpoint istnieje na polskim rynku już od 10 lat i na dzień dzisiejszy posiada 47 sklepów własnych i 22 franczyzowych. Dzięki sieci franczyzowej którą spółka Fandango buduje już od 2005 roku marka pojawia się również w mniejszych miejscowościach. Franczyzobiorcy ze strony Fandango otrzymują pomoc i wsparcie od wyboru lokalizacji poprzez projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje szkolenia z zasad obsługi klienta i visual mercheisingu. Istotą sukcesu jest przede wszystkim przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki.

Oferta salonów Greenpoint skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia. Tworząc swoje kolekcje – właściciel marki kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design