Greenpoint kupuje od Redan marki Top Secret i DryWash oraz prawa do umów franczyzowych

Data dodania: 9 stycznia 2024
Kategoria:

Greenpoint podpisał ze spółką Redan warunkową umowę zakupu praw do znaków towarowych Top Secret i DryWash i umowę licencyjną. Łączna cena zakupu wyniesie od 10,5 do 13,5 mln zł.

Umowa przewiduje także nabycie przez Greenpoint zorganizowanej części przedsiębiorstwa Top Secret Fashion Story składającego się z umów franczyzowych dotyczących 30 sklepów działających pod marką Top Secret.

Realizacja umowy jest uzależniona od spełnienia warunku zawieszającego jakim jest otrzymanie przez Greenpoint decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyrażającej bezwarunkową zgodę na dokonanie koncentracji w postaci zakupu przez Greenpoint praw do umów franczyzowych dotyczących 54 sklepów Top Secret oraz sklepu internetowego topsecret. pl. Po spełnieniu tego warunku transakcja powinna zostać zamknięta do końca czerwca.

Strony umowy ustaliły także, że Redan będzie uprawniony do sprzedaży towarów oznaczonych znakami towarowymi, należących do Redanu na dzień zawarcia umowy sprzedaży znaków wyłącznie przez 18 miesięcy, licząc od stycznia 2024 r.

Po przejęciu przez Greenpoint sklepów działających pod marką Top Secret Redan będzie mógł prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w tych sklepach na zasadach konsygnacji w terminie do 31 maja 2024 r. Redan będzie mógł również prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w e-commerce topsecret. pl przez okres 18 miesięcy.

Redan poinformował w komunikacie prasowym, że po sfinalizowaniu sprzedaży celem spółki będzie koncentracja na świadczeniu usług logistyki kontraktowej.

Naszym celem jest specjalizacja w zakresie usług logistyki kontraktowej świadczonych dla zewnętrznych odbiorców na zasadzie operatora logistycznego. Skoncentrowanie się na takiej działalności pozwoli nam na pełne wykorzystanie posiadanych zasobów, w tym m.in. utrzymywanych powierzchni magazynowych. Redan będzie nadal obsługiwać wszystkie operacje logistyczne biznesu marki Top Secret. Zapewni to osiąganie stabilnej rentowności w ramach rozwijania perspektywicznego dla nas biznesu - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.

Greenpoint to polska marka odzieżowa, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku w Krakowie. Obecnie posiada 216 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz prowadzi sprzedaż na 7 rynkach e-commerce w Europie. Marki Greenpoint oraz Top Secret będą istniały równolegle, a ich oferta pozostanie zróżnicowana.

Przejęcie znanego brandu, jakim jest Top Secret, pozwoli nam poszerzyć ofertę, dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej, a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint, lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku – powiedział Marek Szostak, prezes Greenpoint.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: indywidualne ustalenia (wg. lokalizacji, zgodnie ze standardami marki Greenpoint)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: indywidualne ustalenia

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design