Holenderska sieć dyskontowa Action na koniec 2023 roku liczyła ponad 300 sklepów. W ubiegłym roku otworzyła także trzecie centrum dystrybucyjne w Polsce.
W tym roku Action planuje skupić się przede wszystkim na umacnianiu swojej pozycji na rynkach na których już jest obecny oraz w dużych miastach i na obszarach północnej Polski.
– Co do kolejnych lat, zamierzamy utrzymać nasze tempo rozwoju w Polsce, jednak musimy też wziąć pod uwagę, że rynek naszymi sklepami jest już dość mocno nasycony. Jesteśmy już dobrze rozpoznawalną siecią w każdym województwie. Mimo to ciągle dostrzegamy jeszcze więcej potencjału. W 2024 roku głównie skupimy się na umacnianiu pozycji i rozbudowie naszej sieci sklepów na północy Polski, wspierając się trzecim centrum dystrybucyjnym w Zakroczymiu. Widzimy potencjał także w dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań czy Wrocław. Mamy kilka sklepów tam, ale wciąż widzimy duży potencjał, zwłaszcza w Krakowie, Łodzi i dodamy jeszcze dwa w innych lokalizacjach. Nasze działania rozwojowe w przyszłym roku będą się głównie skupiały na tych obszarach – powiedział w rozmowie z serwisem Retailnet Sławomir Nitek, dyrektor regionalny Action na Polskę, Czechy oraz Austrię.
Znakiem rozpoznawczym Action są produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Firma sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty pod własną marką w 14 kategoriach.
Wśród asortymentu sklepów są kosmetyki, żywność i napoje, zabawki, tekstylia, wyroby szklane. W ofercie jest też porcelana i ceramika, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY.
Action ma obecnie ponad 2500 sklepów w Europie i zatrudnia ponad 60 000 osób. W Polsce sieć Action liczy ponad 300 sklepów. Firma zatrudnia ponad 4 000 pracowników.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji