Wywiady

Bezpieczny wybór

Uczciwość wobec klienta jest najważniejsza w naszym biznesie i tą dewizą kierujemy się od początku istnienia firmy – mówi Małgorzata […]

Proste zasady bankowości

U nas Klient ma bardzo dobre warunki do oszczędzania – mówi Konrad Kantor, który prowadzi placówkę Getin Bank w Gdańsku.

Oderwani od ziemi

Bracia Kamil i Krystian Kłeczek postanowili przekuć pasję w biznes i otworzyli park trampolin JumpWorld.

Biznes, który można „ulokalnić”

Staram się patrzeć z perspektywy klienta – mówi Krzysztof Kuderewski  – franczyzobiorca sieci „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich,  prowadzący 4 […]

Wywiad [VIDEO]: Franczyza w branży kurierskiej

Rozmowa z Joanną Kuśmierczyk, managerem ds. rozwoju sieci franczyzowej epaka.pl

Wywiad [VIDEO]: "Niecukiernia" we franczyzie

Rozmowa z Eweliną Choińską, właścicielką sieci Fit Cake.

Chcę być offline

Przed trzydziestką został milionerem i kupił wymarzone porsche. Stworzona przez niego gra Wiedźmin ma swoje miejsce w Wikipedii. A potem […]

Wywiad [VIDEO]: O franczyzie słów kilka

Rozmowa z Martą i Andrzejem Krawczyk z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.

Wywiad (Video) z Bartłomiejem Stankiem, właścicielem Studio Synergy

Trening EMS w czasie kryzysu.

Fachowy biznes

Sukces jednej placówki jest sukcesem całej sieci franczyzowej – mówi Mateusz Rosiak, który prowadzi biznes pod marką Sklepy Medyczne Samo […]

Kluczem do sukcesu są ludzie

O tym, jak wygląda ten biznes od kuchni i o możliwościach, jakie daje  działalność pod szyldem znanej marki rozmawiamy z […]

Franczyza to więcej plusów niż minusów

Krzysztof Wiśniewski, Partner sieci Metrohouse opowiada  o współpracy, oraz możliwościach jakie daje działanie  pod rozpoznawalnym szyldem marki.

Franczyza z Depilconcept

Dzięki wąskiej specjalizacji klientki otrzymują usługi i obsługę na najwyższym poziomie – mówi Magdalena Dąbrowska, franczyzobiorczyni sieci Depilconcept.

Wysokoprocentowa pasja

Jesteśmy specjalistami od alkoholu dla wszystkich, ale szczególnie dla wymagającego klienta – mówi Sławomir Skowron, właściciel sieci Al.Capone.

We franczyzie siła

Branża ubezpieczeń jest bardzo wymagającą – trzeba przede wszystkim  angażować się w rozwój, stałe systematyczne podnoszenie kwalifikacji.  Ale dzięki temu klient […]

Trening na czas

Dwóch braci – Kamil i Michał, różnych od siebie, ale mających wspólny cel – stworzenie w Polsce pierwszej sieci franczyzowej […]

Biznes z rabatem

Dzisiaj klient ma wybór i trzeba pokazać przede wszystkim zalety współpracy właśnie z nami – o swoim biznesie opowiada Izabela […]

Efekt Polski

Jaki jest najpopularniejszy sport zespołowy? Oczywiście piłka nożna. Szacuje się, że liczba fanów piłki nożnej na świecie oscyluje w granicach […]

Meksykańska kuchnia w polskim wydaniu

Gastronomia to dobry pomysł na biznes dla ludzi przedsiębiorczych  – mówi Bartłomiej Mazurek, franczyzobiorca sieci Western Tortilla.

Najlepszy przyjaciel człowieka z rana?.. Kawa

W tym biznesie liczy się klimat miejsca, zapach i smak. Tego nie da się zamówić przez internet – o prowadzeniu […]

Biznes kołem kręcony

Rynek rowerowy,  a tym samym branża odzieży rowerowej jest potężna – mówi Maja Włoszczowska, polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, […]

Agent do zadań specjalnych

Niezależność, nienormowany czas pracy oraz nielimitowane zarobki – brzmi pięknie prawda? I jest możliwe, mówi Anna Mentek - Dziubińska, franczyzobiorczyni […]

Gruby Benek to nie Karpaty, a Himalaje

Posiadanie własnego lokalu franczyzowego daje poczucie bezpieczeństwa - gwarancji zatrudnienia, sprawdzonej formuły biznesowej oraz dobrych zarobków.  Pod warunkiem jednakże, że […]

Biznes z myślą o dzieciach

Odpowiadamy na potrzeby współczesnych rodziców,  którzy cenią wysoką jakość produktów, unikalny design i bezpieczeństwo  swoich dzieci – mówi Marek Dworczak, […]

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram