Kancelarie inne niż wszystkie

Autor: Redakcja
Kategoria:

W naszej kancelarii najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów oraz skuteczność naszych działań. Nie możemy sobie pozwolić na niedomówienia czy też brak zrozumienia. Dlatego całą sprawą zajmują się nasi specjaliści, których wspierają nasi najlepsi radcowie prawni, doradcy restrukturyzacyjni czy adwokaci. To powoduje, że klient w kancelarii w końcu może doświadczyć ludzkiego języka i kompleksowego rozwiązania problemu – mówi Piotr Bijański, właściciel sieci Twój Prawnik 24.

Przychodzi człowiek do prawnika i…?

I prawnik bardzo często mówi do niego niezrozumiałym, branżowym językiem, który ciężko jest zrozumieć człowiekowi bez wykształcenia prawnego. Poza tym człowiek siedząc u prawnika nie dosyć, że nie może się poczuć zrozumiany, jeszcze czeka na informację, jak dużo będzie musiał zapłacić za udzieloną poradę. Z resztą sam proces obsługi klienta w większości kancelarii prawnych również pozostawia wiele do życzenia - brakuje w nim empatii, zrozumienia problemu drugiej osoby – tak po prostu.

Czy u was jest inaczej?

Zdecydowanie, u nas proces obsługi wygląda zupełnie inaczej – u nas stawiamy a pierwszym miejscu komfort psychiczny klienta i to, aby czuł, że zawsze może się z nami skontaktować i zapytać o przebieg swojej sprawy. Są to drobne rzeczy, które mimo wszystko nie są aż tak oczywiste w standardach obsługi klienta w kancelariach czy gdziekolwiek indziej. Najbardziej zależało mi na tym, aby stworzyć kancelarię zupełnie inną niż te stereotypowe. Posługujemy się ludzkim, ale też profesjonalnym językiem, bez oceniania i z pełnym zrozumieniem dla problemów ludzi, którzy do nas przychodzą. Świetnie odnajdujemy się również w komunikacji z klientem biznesowym, rozumiejąc powagę sytuacji i jego problemy. Chciałbym podkreślić, że współpracujemy z najlepszymi prawnikami, którzy specjalizują się w swojej dziedzinie, ponieważ bardzo ważna dla nas jest skuteczność i jakość świadczonych usług. Właśnie to sprawia, że w naszej kancelarii mamy wszystkie najskuteczniejsze rozwiązania oddłużeniowe dostępne w prawie polskim i potwierdzają to tysiące zadowolonych klientów.

Czym różnicie się od klasycznej kancelarii prawnej?

Przede wszystkim podejściem do klienta oraz tym, że mamy konkretne rozwiązania na praktycznie każdy problem związany z długami. Nasi klienci mogą załatwić wszystkie formalne sprawy właśnie u nas, nie tracąc czasu na szukanie prawnika, który akurat specjalizuje się w danej sprawie. Na początku klient rozmawia ze specjalistą, który analizuje jego sytuację podczas normalnej rozmowy. Bardzo szeroko podchodzimy do analizy problemu. Nie patrzymy na sytuację i jej rozwiązanie wybiórczo, ale w szerokim kontekście. Następnie przekazuje się sprawę do prawnika i koordynuje nią tak, aby jak najszybciej doprowadzić do rozwiązania problemów klienta. Wszystkie nasze działania opierają się na stałym kontakcie z klientem - informujemy go na bieżąco na jakim etapie jest jego sprawa. U nas nie ma niedomówień. Daje nam to aż 97% skuteczności wygranych sprawach pokazuje, że nasi klienci mają praktycznie pewność, że ich sprawa będzie rozwiązana na ich korzyść.

Czy jest Pan prawnikiem?

Nie, nie jestem i dla wielu jest to bardzo duże zdziwienie, kiedy o tym mówię. Ja w tym widzę największą siłę i wartość dodaną naszych kancelarii. Dodam nawet, że nasi franczyzobiorcy również nie mają wykształcenia prawniczego. Nic w tym dziwnego – przecież właścicielami bardzo dużych klinik medycznych są nie lekarze a przedsiębiorcy. Podobnie jest w branży deweloperskiej, gdzie sprawnie działają przedsiębiorcy bez kierunkowego wykształcenia. Model biznesowy, w którym działamy jest tak skonstruowany, że nie ma takiej potrzeby. Oczywiście szkolimy naszych franczyzobiorców z zakresu prawa, w jakim działamy oraz dajemy im niezbędne narzędzia do działania, aby robili to profesjonalnie i odpowiedzialnie. Klienci doceniają to, co dla nich robimy i bardzo często mówią nam, że są traktowani w inny, bardziej empatyczny i ludzki sposób niż w zwykłej kancelarii. Potwierdziło to już ponad 21 000 klientów, którzy skorzystali z naszych usług.

W takim razie skąd wziął się pomysł na prawniczy biznes?

Wiąże się on z moją historią… Sam znalazłem się w sytuacji, w której miałem zadłużenie sięgające ponad 1,5 mln zł. Popadłem w te problemy, jako przedsiębiorca. Wtedy też zauważyłem, że nie miałem możliwości skorzystania z pomocy kancelarii takiej jak nasza, gdyż było ich w Polsce bardzo niewiele. Byłem w sytuacji, w której sam musiałem stworzyć swój plan wyjścia z długów. To była właśnie ta zielona lampka. Pomyślałem, że na pewno jest wielu ludzi w sytuacji podobnej do mojej. Dotarło do mnie, że inni również starają się uporać ze swoim zadłużeniem – z różnym efektem. Aktualnie dobrze znam potrzeby zarówno przedsiębiorców jak i osób prywatnych, które mają długi. Wiem jak mogę im pomóc. Twój Prawnik 24 to dla mnie jednocześnie misja i biznes. Mam głębokie przekonanie, że biznes mógłbym prowadzić w wielu branżach, ale to właśnie tutaj dobrze rozumiem potrzeby i problemy ludzi, którzy się do nas zgłaszają. Moim celem jest, aby każdy, kto potrzebuje pomocy mógł bez problemu z niej skorzystać dzięki nam.

Twój Prawnik 24 to kancelaria wyspecjalizowana w oddłużaniu oraz antywindykacji. Co to oznacza w praktyce?

Oznacza, że specjalizujemy się w pomocy za- dłużonym firmom jak i osobom prywatnym. Na rynku jest wiele firm, które mają pewne obawy przed utratą stabilności finansowej w najbliższym czasie. Pomagamy im właśnie poprzez takie rozwiązania jak restrukturyzacja, upadłość czy też działania antywindykacyjne. Wszystkie te usługi są skierowane do różnych grup klientów np. restrukturyzacja będzie dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców – dzięki niej możemy spowodować obniżenie kosztów spłaty zadłużenia nawet o 64% oraz zatrzymać działania komornicze. Upadłość jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla przedsiębiorcy jak i klienta indywidualnego. Dzięki temu rozwiązaniu możemy pozbyć się większości zobowiązań finansowych lecz na nieco innych warunkach. Wybór rozwiązania traktujemy bardzo indywidualnie, analizujemy dokładnie każdy przypadek i pomagamy klientowi wybrać najbardziej korzystną opcję dostosowaną do jego sytuacji.

Czy Polacy chętnie korzystają z usług prawnych w przypadku restrukturyzacji czy upadłości?

Tak, popyt na te usługi rośnie i będzie rósł dalej. Wszystko za sprawą tego, że coraz więcej ludzi dowiaduje się o takich możliwościach prawnych. Dodatkowo pomaga coraz większa dostępność takich usług a co za tym idzie – rośnie też świadomość społeczeństwa w tym zakresie. Na ten moment mamy nowe rekordy rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych czy też ogłoszonych upadłości. W moim odczuciu jest to spowodowane po części aktualną sytuacją gospodarczą, ale ważne jest również to, że rozwiązania takie jak restrukturyzacja czy upadłość mogą odbywać się na bardzo korzystnych warunkach dla firm i osób prywatnych.

Kto zwraca się do was o pomoc?

Często są to przedsiębiorcy prowadzący dowolny rodzaj działalności, u których pojawiły się problemy finansowe. Są one związane z brakiem płynności finansowej czy też idąc dalej – działaniami takimi jak windykacja czy zajęcia komornicze. Zwykle trafiają do nas przedsiębiorcy, których zobowiązania zaczynają się od 200 000 zł a kończą nawet na 50 mln złotych. Z prośbą o pomoc zwracają się też przedsiębiorcy, który czują, że w przyszłości mogą pojawić się u nich długi oraz może wystąpić brak płynności finansowej. W takiej sytuacji mamy możliwość zabezpieczenia majątku poprzez działania antywindykacyjne. Trzecim typem klienta, z którym współpracujemy są osoby fizyczne, których zobowiązania finansowe powstały na skutek braku możliwości spłacania kredytów czy też tzw. chwilówek. Są to osoby bardzo często pokrzywdzone przez pośredników czy też inne instytucje finansowe.

Rozwija Pan swój biznes poprzez franczyzę. Dlaczego wybrał Pan tę formułę rozwoju?

Wybrałem ten model, ponieważ dzięki niemu możemy dotrzeć do klientów w całej Polsce (niedługo może i poza jej granicami). Dążymy do tego, aby mieć oddział franczyzowy w każdym dużym mieście. Uważam, że aktualnie model franczyzowy to najlepsza i najefektywniejsza forma biznesu dla obu stron, ponieważ daje i franczyzobiorcy i franczyzodawcy efekt synergii dzięki temu, że obie strony są przedsiębiorcami, mogą wzajemnie czerpać od siebie korzyści. W związku z tym, że przez wiele lat sam byłem franczyzobiorcą, wiem jak wyglądają wszystkie wyzwania i wartości od drugiej strony i na bazie tego stworzyłem unikatowy, wyjątkowy model franczyzowy, który jest bardzo efektywny dla naszego partnera biznesowego. Oprócz naszego know how otrzymuje również szerokie wsparcie szkoleniowe, marketingowe i każde inne na każdym etapie współpracy. To najbezpieczniejszy pomysł na biznes. Dostajemy gotowy, działający plan na biznes i wszystko zależy tak naprawdę od tego, jak bardzo będziemy zaangażowani w działania.

Franczyzobiorca musi być prawnikiem?

Nie, jak wspomniałem wyżej nie ma obowiązku, aby nasz franczyzobiorca był prawnikiem. Wręcz nawet lepiej, jeśli ma inne kwalifikacje, ponieważ cały aspekt prawny my zapewniamy centralnie a rola naszego oddziału i kompetencje, których poszukujemy są zupełnie inne. Prowadzimy dokładną selekcję osób, które mogą zostać franczyzobiorcami. Wynika to z tego, że szukamy osób do stałej współpracy, z którymi będziemy mogli dalej się rozwijać i wprowadzać nowe rozwiązania i usługi. Na pewno szukamy ludzi, którzy mają doświadczenie w obsłudze klienta, kompetencje menadżerskie i przedsiębiorcze podejście.

Czy Pana zdaniem, rynek usług, które oferujecie będzie dalej się rozwijał?

Rynek oddłużenia, w które wchodzą upadłości, restrukturyzacje itp. rośnie blisko o 100% rok do roku. Nasza firma zaś rok rocznie rośnie o 400%. Wynika to z faktu, że chcemy być pionierem nowych rozwiązań i zdecydowanie największą kancelarią w Polsce zajmującą się wychodzeniem z długów. Naszym dużym atutem jest również to, że razem z rozwojem rynku i jego potrzeb, my potrafimy się do niego dostosować i sami wychodzimy z nowymi rozwiązaniami czy usługami w naszej ofercie. Można powiedzieć, że rynek rozwija się razem z nami i to my chcemy być pionierami nowych rozwiązań w branży oddłużeniowej.

Ilu trzeba mieć klientów, by kancelaria była dochodowym biznesem?

To wszystko zależy jakiego typu będą to klienci. Zupełnie inaczej wygląda to w zależności od usługi, którą proponujemy oraz wyceny, która za tym zmierza. Może być tak, że koszt inwestycji może zwrócić się już po pierwszym kliencie, który do nas trafi. Widzimy, że potrzeba średnio, między 10 a 20 klientów, aby oddział był dobrym i dochodowym biznesem dla naszego franczyzobiorcy.

A jaki jest koszt uruchomienia placówki franczyzowej?

Koszt otwarcia kancelarii to inwestycja rzędu od 50 do 80 tysięcy zł. W skład tej kwoty wchodzi urządzenie biura, szkolenie wstępne, podręcznik operacyjny know-how, opłata licencyjna, marketingowy pakiet startowy, kampania marketingowa promująca otwarcie oddziału, wszystkie inne elementy, które są niezbędne do startu oddziału.

Przed nami nowy rok i czas na nowe wyzwania. Jakie cele Pan sobie postawił na ten rok?

Naszym celem, jako firmy jest utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju, otwarcie co najmniej dziesięciu nowych placówek w całej Polsce. Ponadto będziemy bardzo aktywni jeśli chodzi o rozwój naszych produktów i marketingu, aby trafić do każdego potrzebującej firmy a także konsumenta. Docelowo chcemy, aby każdy klient korzystający z naszych usług miał możliwość skorzystania z konsultacji w naszym oddziale. Wiemy, że problemy z długami wymagają kompleksowego podejścia i chcemy jak najbardziej ułatwić ludziom kontakt z nami. Dodatkowo na pewno rozszerzymy naszą ofertę usługową tak, aby obejmowała ona najbardziej nowoczesne i najkorzystniejsze rozwiązania prawne.

Naszą siłą są nasi franczyzobiorcy. Dlatego zaprosiliśmy kilku z nich, by mogli wypowiedzieć się na temat współpracy z siecią Twój Prawnik 24.

Mateusz Baran, prowadzi swoją placówkę w Nowej Soli.

Czy Pana zdaniem, rynek usług, które oferujecie będzie dalej się rozwijał?

Rynek z pewnością będzie się rozwijał. Biorąc pod uwagę czynniki makroekonomiczne, jak i politykę zarówno banków czy rządu, nie ulega wątpliwości, że coraz więcej osób będzie popadać w zadłużenie. Dziś tak naprawdę nie jest dla nas wyzwaniem mała ilość zadłużonych osób czy firm lecz brak świadomości o możliwych rozwiązaniach. Stąd nasze działania edukacyjne na szeroką skalę, aby zwiększać świadomość zarówno osób prywatnych jak i firm o tym jak skutecznie ratować swoje firmy i gospodarstwa domowe, kiedy już zaczyna nam się chwiać grunt pod nogami i co zrobić, kiedy się nagle załamie.

Jak ocenia Pan współpracę w ramach sieci Twój Prawnik 24 - co ona daje?

Współpraca z TP24 to niezwykła przygoda - pełna wiedzy, rozwoju, satysfakcji, poczucia, że robimy coś niezwykle ważnego. To też przyjaźnie zapewne na całe życie. Praca, która z czasem staje się pasją - każdy kolejny zadowolony klient sprawia, że chce się pomagać jeszcze bardziej.

Czy planuje Pan otwarcie kolejnego oddziału?

Przed nami rok kolejnych wzrostów, ale też wielu wyzwań, automatyzacji i usprawnień. Jeśli tylko pojawi się taka możliwość i rynek będzie tego potrzebował, a przygotowanie spotka się ze sposobnością to jak najbardziej.

Beata Gąsiorek, prowadzi swoją placówkę w Krakowie.

Czy Pani zdaniem, rynek usług, które oferujecie będzie dalej się rozwijał?

Zdecydowanie tak. Problemy wynikające z pandemii i związanego z nią kryzysu wielu ludziom pozmieniały życie, zwłaszcza tą część związaną z zarobkami. Dotknęło to zarówno mniejsze firmy, jak i te większe. Dlatego z brakiem płynności finansowej borykają się właściciele tych firm, ale także ich pracownicy - byli i obecni. Ogrom tych problemów wypływa po czasie i z każdym miesiącem zgłasza się do nas coraz więcej osób w trudnych sytuacjach. Mamy także coraz więcej rozwiązań, aby pomóc w problemach finansowych, społeczeństwo jest coraz bardziej otwarte na to, aby zgłosić się z nimi do specjalisty zamiast czekać na najgorsze. To wszystko składa się na to, że mamy bardzo dużo pracy i będzie jeszcze więcej.

Jak ocenia Pani współpracę w ramach sieci Twój Prawnik 24 - co ona daje?

Twój Prawnik 24 jest firmą szytą na miarę. Ma świetny model biznesowy, świetnie skonstruowane rozwiązania dla klientów i doskonałe zaplecze prawnicze oraz administracyjne. Na czele stoi charyzmatyczny prezes, który jest mózgiem całej firmy i ma na nią dobry plan. Twój Prawnik 24 nie jest dużą korporacją, w czym dopatruje się tylko plusów. Zawsze można spotkać się bezpośrednio z prezesem czy dyrektorem któregoś z odpowiednich działów i zgłosić problem lub pomysł. Każdy jest wysłuchany, lepiej się znamy i jesteśmy w stałym kontakcie i wiemy jakie są plany i oczekiwania. To zdecydowanie poprawia komfort i efektywność pracy.

Czy planuje Pani otwarcie kolejnego oddziału?

Tak. Oddział w Krakowie jest już na takim etapie rozwoju, że nie wymaga mojego dużego zaangażowania. Szukam kolejnych lokalizacji. Mamy mnóstwo klientów, którzy muszą do nas dojechać z daleka, dlatego planuję otworzyć kolejny oddział w innym mieście. To pozytywnie wpłynie na komfort klienta i jego obsługę, a także na rozpoznawalność marki Twój Prawnik 24.

Grzegorz Mandrysz, prowadzi swoją placówkę w Opolu.

Czy Pana zdaniem, rynek usług, które oferujecie będzie dalej się rozwijał?

Rynek usług prawnych jest bardzo szeroki i dynamiczny. Ustawodawca cały czas nas zaskakuje i na pewno nie zabraknie dla nas pracy. Ważną rolą franczyzodawcy oraz każdego franczyzobiorcy jest obserwacja rynku i reagowanie na zmiany. Wykorzystywanie możliwości, które cały czas się pojawiają.

Jak ocenia Pan współpracę w ramach sieci Twój Prawnik 24 - co ona daje?

Uważam, że TP24 jest nadal organizacją, która powstaje i mimo tego, że jest już znaną i cenioną marką na rynku to ciągle musi się solidnie rozpychać w walce o swoją pozycję i klienta. Dziś głównym atutem jest brand, rozpoznawalność i stabilna współpraca z najlepszymi kancelariami oraz prawnikami na rynku.

Ciągle musimy pracować nad stabilnością i docieraniem do klienta. Marketing i sprzedaż na rynku usług prawnych to dział, który w ostatnim czasie bardzo dynamicznie się rozwija i w ramach sieci możemy wspólnie zdobywać wiedzę, doświadczenie i wdrażać ją w swoich oddziałach.

Czy planuje Pan otwarcie kolejnego oddziału?

Przystępując do sieci zakładałem rozwój i kolejne placówki. Również dziś chciałbym zrobić kolejny krok i rozwijać się wraz z siecią z TP24. Polska jest duża, rynek szeroki a granice zawsze warto przekraczać!

Dziękuję za rozmowę

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 80 000 zł (z czego większa część przewidziana jest na dostosowanie i wyposażenie lokalu do standardów sieci)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: 1500 zł
  • Opłata marketingowa: do uzgodnienia

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram