MBE planuje w tym roku powiększyć swoją sieć w Polsce o kolejne 10 placówek. Specjalizuje się ona w usługach dla firm, w szczególności w obsłudze przesyłek. Duży popyt na te usługi w połączeniu z nieustannym podnoszeniem jakości sprawia, że sieć notuje coraz lepsze wyniki.
– Pomimo zauważalnego spowolnienia gospodarczego, wysokiej inflacji i coraz bardziej widocznego ograniczania wydatków przez konsumentów, w pierwszym kwartale bieżącego roku odnotowaliśmy 18-proc. wzrost obrotów naszych centrów – mówi Paweł Osipiak, reprezentujący sieć MBE w Polsce.
Sieć posiada obecnie 30 placówek w naszym kraju, a na świecie jest ich ponad 3100. Wszystkie placówki w Polsce działają na zasadzie franczyzy, przy czym dwóch franczyzobiorców prowadzi już po dwie placówki (jeden z nich jest właścicielem dwóch Centrów w stolicy, drugi zaś prowadzi Centra w Pruszkowie i Grodzisku Mazowieckim).
MBE chce w tym roku w Polsce otworzyć w sumie 10 nowych placówek. Preferowane lokalizacje do prowadzenia Centrów MBE to miejscowości liczące powyżej 40 tys. mieszkańców. – Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami są jednak duże aglomeracje miejskie i miasta z dużą liczbą małych i średnich firm – mówi Paweł Osipiak.
Wzorcowy lokal powinien mieć minimum 70 mkw., posiadać witrynę, znajdować się na parterze, zaś w pobliżu powinien być dostępny parking. Lokal powinien znajdować się w centralnej części miasta, gdyż daje to duże możliwości rozwoju i pozyskania klientów zarówno biznesowych, jak i indywidualnych. Dobrym wyborem jest lokalizacja przy jednym z głównych szlaków komunikacyjnych miasta, gdyż znacznie ułatwia to pozyskanie nowych klientów, wpływa na widoczność i rozpoznawalność Centrów MBE.
Działalność Centrów MBE nie opiera się tylko na świadczeniu usług związanych z transportem przesyłek. Wśród oferowanych usług jest magazynowanie, konfekcjonowanie i pakowanie wysyłek oraz szeroko rozumiane rozwiązania poligraficzne.
Wprowadzamy nowe rozwiązania IT oraz poszerzamy portfolio naszych usług, aby były one jeszcze bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Co warto podkreślić, prowadzimy badania i pracujemy nad utrzymaniem wysokiego wskaźnika CX, czyli doświadczenia klienta – mówi Paweł Osipiak. - Skupiamy się również na wsparciu naszych franczyzobiorców poprzez organizowanie serii szkoleń z firmami zewnętrznymi z zakresu nowych rozwiązań w obszarze kompleksowej obsługi dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw – dodaje.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji