Rebranding stacji paliw Intermarché

Data dodania: 9 czerwca 2023
Kategoria:

Intermarché, lider sektora paliwowego wśród sieci handlowych, zapowiedział rebranding przysklepowych stacji paliw, aby były bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci. Dodatkowo, Intermarché oferuje atrakcyjne dofinansowania dla przedsiębiorców zainteresowanych zmianą wizerunku własnej stacji paliw.

Rebranding stacji paliw jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju segmentu paliw przez Intermarché. Celem zmian jest odświeżenie wizerunku stacji, modernizacja, oraz dostosowanie do potrzeb i oczekiwań klientów.

Nowy wizerunek stacji paliw

Stacje będą teraz wyróżniać się kolorystyką nawiązującą do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli. Zmiany obejmą m.in. otok wiaty, obudowę słupów wiaty, pylon cenowy, oraz otok budynku danego sklepu.

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorców

Intermarché oferuje wsparcie finansowe przedsiębiorcom, którzy chcą przeprowadzić rebranding swoich stacji paliw. To zachęca przedsiębiorców do aktywnego rozwoju swoich biznesów.

Według Benjamina Ferte, prezesa zarządu SCA Petrole Polska, spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów, zakłada się, że do końca roku swój wizerunek odświeży 10 stacji paliw.

Tło działalności Intermarché

Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché. Spółka SCA Petrole Polska, centrala zakupowa paliw dla Grupy Muszkieterów, działa od 2021 r. W tym samym roku powstał również specjalny Fundusz Stacji Paliw, inicjatywa stworzona przez franczyzobiorców, wspierająca rozwój sieci Intermarché w zakresie budowy nowych stacji paliw.

Informacje o Grupie Muszkieterów

Grupa Muszkieterów to zrzeszenie blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami Intermarché i Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Grupa jest obecna w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii, i jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design