Franczyza EARLY STAGE

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
międzynarodowy
Jednostki własne
1
Jednostki franczyzowe
Ponad 500 (lokalizacji, gdzie odbywają się zajęcia) – współpracuje z nami 139 partnerów

Finanse

Minimalna kwota
1 000 - 5 000 zł (są to koszty związane z lokalną promocją szkoły – uzależnione od decyzji franczyzobiorcy)
Opłata wstępna
Brak – pobieramy tylko kaucję w wysokości 2000 zł. Zwracamy ją w momencie startu pierwszej grupy.
Opłata bieżąca
8-12% przychodu
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Weronika Trojanowska, Specjalista ds. rozwoju franczyzy
Numer telefonu
734 219 412
Ulica
ul. Oksywska 23
Miasto
01-694 Warszawa

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Early Stage posiada 28 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoły językowej. Od 15 lat rozwija się na zasadzie franczyzy. Sprawnie zarządza szkołami, marketingiem, administracją oraz w buduje markę pracodawcy. Early Stage jest największą siecią franczyzową na rynku zajęć pozalekcyjnych. Zaufało nam ponad 130 franczyzobiorców. Priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo finansowe naszych partnerów. Nasza oferta doskonale sprawdza się zarówno w dużych miastach jak i niewielkich miejscowościach. Model współpracy opiera się na przekazaniu know-how dotyczącego wszystkich aspektów prowadzenia własnej szkoły oraz bieżącym wsparciu franczyzobiorców w rozwijaniu szkół. Nie pobieramy opłaty wstępnej, rozliczamy się miesięcznie na zasadzie procentu od przychodu.Zaczynamy od 12% i obniżamy go wraz ze wzrostem filii franczyzowej.

Każdy franczyzobiorca ma do swojej dyspozycji wsparcie ekspertów (metodyków, marketerów, specjalistów od administracji, HR oraz PR, a także IT) przez cały okres trwania współpracy. Ponadto, franczyzobiorca otrzymuje od nas dostęp do autorskich podręczników i wszelkich pomocy dydaktycznych opracowanych przez Joannę Zarańską (założycielkę) oraz metodyków Early Stage, sprawdzoną metodykę nauczania, szczegółowo zaplanowany program nauczania dla dzieci w wieku 3-19 lat, projekty muzyczne realizowane przez światowych muzyków, know-how dotyczący promocji i rozwoju, materiały marketingowe, stronę internetową, dostęp do aplikacji muzycznej dla klientów, wszystkie niezbędne dokumenty (umowy, regulaminy, etc.), opracowane procedury rekrutacyjne i know-how z zakresu budowania zespołu i marki pracodawcy, darmowe szkolenia wstępne i dodatkowe.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Nie mamy opłaty wstępnej, która często jest barierą wejścia. Poszukujemy osób, które kochają uczyć – stąd elastyczne podejście. Wszystkie szkolenia franczyzobiorcy otrzymują za darmo. Procent franczyzowy naliczany jest od ilości uczniów – zatem franczyzobiorca nie ponosi ryzyka wynikającego z konieczności płacenia stałej opłaty bez względu na wielkość filii – co (zwłaszcza w początkowym okresie działania) może mieć duże znaczenie i daje poczucie bezpieczeństwa finansowego.

W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie w wielu kwestiach związanych z prowadzeniem szkoły – stronę internetową, dokumenty przygotowane przez kancelarię prawną, reklamę, wsparcie specjalistów ze wszystkich dziedzin. Daje to pewność, że wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia biznesu są zaopiekowane.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie EARLY STAGE

Data dodania: 11 grudnia 2020
W Early Stage przybywa franczyzobiorców i klientów
Data dodania: 25 września 2020
Wywiad [VIDEO]: Szkoła językowa z pasją do uczenia
Data dodania: 22 lutego 2016
W szkole jak na scenie
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram