Wywiady

Usługi płatnicze: agenci stawiają na rozwój w sieci Monetia 

Debiutowałam w usługach finansowych. Zaczynałam i nadal prowadzę kantor. Z pewnością doświadczenia związane z obsługą kasową ułatwiły mi podjęcie decyzji […]

Restaurator ryzykuje bardziej, niż bankowiec

Nie jesteśmy już postrzegani jako fastfood z kelnerami. Celujemy w miejsca topowe, gdzie jest duża odwiedzalność. Efekt inwestycji ma być […]

BP – wykorzystać siłę marki

- Wszystko wskazuje na to, że tak dziś jak i w przyszłości, franczyza to najlepsze rozwiązanie dla prywatnych stacji benzynowych. […]

Franczyzobiorcy ESOTIQ&Henderson liczą zyski

Z franczyzy ESOTIQ&Henderson (E&H) korzysta 150 osób, które zdecydowały się na otwarcie salonu z markową bielizną. I dziś czerpią z […]

Euromaster – najwyższy standard obsługi

- Wielu potencjalnych franczyzobiorców pyta – „ile mogę na tym zarobić?”. Część spraw da się wycenić – to są tańsze […]

Walczmy z kompleksem polskości - wywiad z dr Ireną Eris

- Ludzie z branży pukali się w czoło, patrząc, co robimy – z kosmetyków przenosimy się do hotelarstwa… Ja jednak […]

Efektywny wzrost z Da Grasso

Dlaczego warto przystąpić do sieci i jakie koszty są z tym związane? - Przy wsparciu franczyzodawcy, dobrym zarządzaniu i marketingu, […]

Franczyza BoBoQ Fresh zachęca do działania

BoBoQ Fresh, sieć barów serwująca napoje typu bubble tea, zdobywa popularność. Rośnie zarówno liczba stałych klientów lokali, jak i franczyzobiorców […]

Franczyzobiorcy Fornetti: kto nie ryzykuje ten nie pije szampana

Anna Kusto prowadzi punkty Fornetti wspólnie ze swoim mężem Dariuszem. Pierwszą minipiekarnię otworzyli dokładnie 10 lat temu. Nie pracowali na […]

Znana marka to więcej gości korporacyjnych i z zagranicy

W ciągu ostatnich kilku miesięcy nastąpił dynamiczny rozwój marki Mercure w Polsce. W lipcu 2013, na podstawie umowy franczyzy, do […]

Jak prowadzić własną aptekę?

O tym czy prowadzenie apteki to biznes dla każdego i czy prowadzenie jej w ramach sieci franczyzowej jest ułatwieniem dla […]

Czy handel to zajęcie dla każdego?

Właściciel 2000 sklepu ODIDO, Pan Jacek Jarzębski uważa, że ten rodzaj działalności jest dla ludzi, którzy są… wytrwali.

Ofertę franczyzy stworzyliśmy z myślą o biznesie rodzinnym. Nie byłoby jej gdyby nie 18 lat naszych doświadczeń i partnerskiego podejścia do rynku.

O jedynej w Polsce dostępnej dla małych miejscowości i wsi ofercie franczyzowej w branży technicznego rolnictwa opowiada Prezes Zarządu Grene […]

Ponad rok z franczyzą Grene

Pierwszy w Polsce franczyzowy sklep rolniczo-techniczny Grene ze Szczecinka funkcjonuje na rynku już ponad rok. Postanowiliśmy odwiedzić Panią Marzenę Nowacką, […]

McDonald’s – franczyza dla ludzi aktywnych

Wojciech Szpila, franczyzobiorca sieci McDonald’s swoją pierwszą restaurację otworzył w 1997 roku. Aktualnie prowadzi pięć placówek w Bydgoszczy i od […]

eLDe – staramy się wyróżniać asortymentem

Wywiad z Maciejem Niedziółką – właścicielem 4 franczyzowch sklepów sieci eLDe w Otwocku i Karczewie na Mazowszu.

Telepizza – kiedy przypadek determinuje sukces!

Są ludzie, którzy od urodzenia mają sprecyzowane plany życiowe – może nie osobiście, ale na pewno przez ukochanych rodziców. Ale […]

CUK Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych - Czas to pieniądz!

Jak zarobić oszczędzając czas klienta? To proste – stworzyć kompleksową ofertę, dzięki której w jednym miejscu, w jednym czasie klient […]

Im się udało: Catering dietetyczny

Joanna Matuszyńska jest zawodu dietetykiem. Od blisko 3 lat współpracowała z firmą Na Zdrowie zajmującą się cateringiem dietetycznym, po czym […]

Marka 5.10.15. ciepło kojarzy się klientom

Henryk Wiewióra współpracuje z siecią 5.10.15. od trzech lat. Za najważniejsze wsparcie uważa towar w depozycie, który otrzymuje od franczyzodawcy. […]

Franczyzobiorca na Zielonej Drodze

Bogdan Habrat współpracuje z Green Way'em już od 8 lat. W tym czasie otworzył trzy bary sieci działające według trzech […]

Pomimo sezonowości opłaca się prowadzić Lody Bonano

Dariusz Sawicki prowadzi swój biznes tylko przez 6 miesięcy w roku - wiosną i latem, gdy popyt na lody jest […]

Majster dla Polaków, Czechów i Słowaków

Jarosław Sobieraj od lat myślał o rozpoczęciu działalności w branży budowlanej, choć nie miał w niej żadnego doświadczenia. Dzięki sieci […]

Quiosque da zarobić w stolicy i w mniejszych miastach

Przygoda Adama Chmielewskiego z franczyzą oraz siecią Quiosque zaczęła się w 2004 r., gdy był on jeszcze studentem. Prowadzenie własnego […]

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram