Jeden sklep to za mało

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 września 2015
Kategoria:
Tomasz Grabczak i Krzysztof Siwiec - franczyzobiorcy Stokrotki

Zapoznaliśmy się z ofertą, przedyskutowaliśmy ją z przedstawicielami sieci i postanowiliśmy zainwestować we franczyzę sklepu spożywczego – o działaniu pod szyldem Stokrotka opowiadają wspólnicy Krzysztof Siwiec i Tomasz Grabczak, prowadzący dwa sklepy w formacie market.

Dlaczego wybór padł na franczyzę Stokrotka?

Wybraliśmy Stokrotkę, gdyż uznaliśmy, że oferta sieci jest niezwykle korzystna, szczególnie dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z handlem na własną rękę. Nie pomyliliśmy się, sieć wsparła nas we wszystkich obszarach od samego początku współpracy i wspiera do dziś. W Puławach poprowadziliśmy pierwszy testowy sklep. Po roku współpracy podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu działalności o nową placówkę w Jabłoniu.

Czy ktoś wam doradzał w wyborze tej franczyzy?

Nie, zapoznaliśmy się z ofertą, przedyskutowaliśmy ją z przedstawicielami sieci i dokonaliśmy wyboru.

Jak długo jesteście franczyzobiorcami Stokrotki?

Od listopada 2013 roku.

Czy ta współpraca jest pierwszym doświadczeniem w branży handlu detalicznego?

Jest pierwszym doświadczeniem jako własna działalność. Natomiast od wielu lat pracowaliśmy w branży spożywczej.

Kto tworzy firmę?

Razem zarządzamy firmą. Zatrudniamy już 35 osób, kierowników, sprzedawców, kasjerów oraz magazynierów. Nikt z naszej rodziny nie jest zatrudniony w firmie.

Jak długo trzeba było czekać na zwrot inwestycji?

Inwestycja cały czas się zwraca, ponieważ postanowiliśmy ją poszerzyć o kolejną placówkę pod logo Stokrotka.

W jakim otoczeniu konkurencyjnym działają sklepy?

W Puławach mamy bardzo dużą konkurencję ze strony supermarketów, marketów, dyskontów oraz sklepów firmowych np. mięsno-wędliniarskich, alkoholowych, cukierniczo - piekarniczych.

W Jabłoniu jest mała konkurencja, ale jest to niewielka miejscowość. Oba nasze sklepy działają pod logo Stokrotka Market

Czy myśleliście o poszerzeniu biznesu?

Na dzień dzisiejszy myślimy o uruchomieniu kolejnej placówki w sieci Stokrotka.

Rozmawiała Irina Nowochatko-Kowalczyk

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Wywiady

Data dodania: 8 listopada 2022
Doradztwo szyte na miarę
Data dodania: 13 października 2022
Własna restauracja pod złotymi łukami
Data dodania: 22 września 2022
Wymarzone miejsce na Ziemi
Data dodania: 2 września 2022
Biznes w trosce o nasze środowisko

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram