Wywiady

Dr Irena Eris chce walczyć z kompleksem polskości

Ludzie z branży pukali się w czoło, patrząc, co robimy – z kosmetyków przenosimy się do hotelarstwa… Ja jednak wiedziałam, […]

Efektywny wzrost z Da Grasso

Dlaczego warto przystąpić do sieci i jakie koszty są z tym związane? - Przy wsparciu franczyzodawcy, dobrym zarządzaniu i marketingu, […]

Franczyza BoBoQ Fresh zachęca do działania

BoBoQ Fresh, sieć barów serwująca napoje typu bubble tea, zdobywa popularność. Rośnie zarówno liczba stałych klientów lokali, jak i franczyzobiorców […]

27minut, czyli trening w pigułce

- Franczyzodawca służy swoją wiedzą i doświadczeniem. Wie jak rozwija się system i pomaga wspólnie zbudować firmę – mówi nam […]

Franczyzobiorcy Fornetti: kto nie ryzykuje ten nie pije szampana

Anna Kusto prowadzi punkty Fornetti wspólnie ze swoim mężem Dariuszem. Pierwszą minipiekarnię otworzyli dokładnie 10 lat temu. Nie pracowali na […]

Znana marka to więcej gości korporacyjnych i z zagranicy

W ciągu ostatnich kilku miesięcy nastąpił dynamiczny rozwój marki Mercure w Polsce. W lipcu 2013, na podstawie umowy franczyzy, do […]

Jak prowadzić własną aptekę?

O tym czy prowadzenie apteki to biznes dla każdego i czy prowadzenie jej w ramach sieci franczyzowej jest ułatwieniem dla […]

Nie cena jest najważniejsza, a jakość i wygoda

Rynek bieliźniarski w Polsce jest rozdrobniony i konkurencyjny. Jest to branża, która wciąż się rozwija. Coraz bardziej świadome konsumentki szukają […]

Czy handel to zajęcie dla każdego?

Właściciel 2000 sklepu ODIDO, Pan Jacek Jarzębski uważa, że ten rodzaj działalności jest dla ludzi, którzy są… wytrwali. Proszę powiedzieć […]

Ofertę franczyzy stworzyliśmy z myślą o biznesie rodzinnym. Nie byłoby jej gdyby nie 18 lat naszych doświadczeń i partnerskiego podejścia do rynku

O jedynej w Polsce dostępnej dla małych miejscowości i wsi ofercie franczyzowej w branży technicznego rolnictwa opowiada Prezes Zarządu Grene […]

Naturalne jest trendy

W czasach dominacji koncernów farmaceutycznych, medycyna naturalna zdobywa coraz większą popularność, głównie dzięki swojej prostocie i przede wszystkim dzięki skuteczności […]

Dlaczego upadają polskie odzieżówki?

Przez wiele lat polskie firmy odzieżowe rozwijały się bardzo szybko nie tylko w kraju, ale także na wielu rynkach zagranicznych. […]

Ponad rok z franczyzą Grene

Pierwszy w Polsce franczyzowy sklep rolniczo-techniczny Grene ze Szczecinka funkcjonuje na rynku już ponad rok. Postanowiliśmy odwiedzić Panią Marzenę Nowacką, […]

McDonald’s – franczyza dla ludzi aktywnych

Wojciech Szpila, franczyzobiorca sieci McDonald’s swoją pierwszą restaurację otworzył w 1997 roku. Aktualnie prowadzi pięć placówek w Bydgoszczy i od […]

SUBWAY nie wierzy w kryzys w Polsce

Szybka ekspansja i konsekwentnie realizowane plany dalszego rozwoju stawiają markę SUBWAY wśród liderów polskiego rynku gastronomicznego. Martin Princ, odpowiadający za […]

Grupa Orbis: Duży może więcej

Sieć franczyzowa Grupy Hotelowej Orbis stale się powiększa. W kręgu zainteresowań spółki są miejsca z dużym potencjałem, a tych, jak […]

eLDe – staramy się wyróżniać asortymentem

Wywiad z Maciejem Niedziółką – właścicielem 4 franczyzowch sklepów sieci eLDe w Otwocku i Karczewie na Mazowszu. Prowadzi Pan wraz […]

Doceniam potencjał SPAR

Rozmowa z Marią Kuca, franczyzobiorczynią, która uruchomiła setny sklep SPAR w Rakszawie k. Rzeszowa. Kiedy dowiedziała się Pani, że otworzy […]

Jest sporo branż, w których brakuje franczyz

Obecnie pochłania nas rozwój pierwszego konceptu, sklepów owocowo-warzywnych Warzywnik. Ale nie wykluczamy w przyszłości rozwoju kolejnych sieci franczyzowych - mówi […]

Telepizza – kiedy przypadek determinuje sukces!

Są ludzie, którzy od urodzenia mają sprecyzowane plany życiowe – może nie osobiście, ale na pewno przez ukochanych rodziców. Ale […]

Makro Cash & Carry chce wydobyć potencjał z małych sklepów

Rozwój małych sklepów osiedlowych wymaga przyswajania nowoczesnych rozwiązań – wprowadzania akcji promocyjnych i marketingowych czy udogodnień dla klientów, np. płatności […]

CUK Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych - Czas to pieniądz!

Jak zarobić oszczędzając czas klienta? To proste – stworzyć kompleksową ofertę, dzięki której w jednym miejscu, w jednym czasie klient […]

W 2015 roku Bać-Pol S.A. chce mieć 300 sklepów SPAR we franczyzie

Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol, ocenia efekty przejęcia sieci sklepów SPAR, przedstawia plany rozwoju sieci na najbliższe lata, ujawnia, […]

AwiPost - franczyzowa alternatywa dla tradycyjnej poczty

Internet zrewolucjonizował wiele aspektów naszego życia codziennego. Postęp technologiczny pozwala na coraz łatwiejsze i szybsze załatwianie spraw, które dotychczas wymagały […]

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram