Ludzie z branży pukali się w czoło, patrząc, co robimy – z kosmetyków przenosimy się do hotelarstwa… Ja jednak wiedziałam, […]
Ludzie z branży pukali się w czoło, patrząc, co robimy – z kosmetyków przenosimy się do hotelarstwa… Ja jednak wiedziałam, […]
Dlaczego warto przystąpić do sieci i jakie koszty są z tym związane? - Przy wsparciu franczyzodawcy, dobrym zarządzaniu i marketingu, […]
BoBoQ Fresh, sieć barów serwująca napoje typu bubble tea, zdobywa popularność. Rośnie zarówno liczba stałych klientów lokali, jak i franczyzobiorców […]
- Franczyzodawca służy swoją wiedzą i doświadczeniem. Wie jak rozwija się system i pomaga wspólnie zbudować firmę – mówi nam […]
Anna Kusto prowadzi punkty Fornetti wspólnie ze swoim mężem Dariuszem. Pierwszą minipiekarnię otworzyli dokładnie 10 lat temu. Nie pracowali na […]
W ciągu ostatnich kilku miesięcy nastąpił dynamiczny rozwój marki Mercure w Polsce. W lipcu 2013, na podstawie umowy franczyzy, do […]
O tym czy prowadzenie apteki to biznes dla każdego i czy prowadzenie jej w ramach sieci franczyzowej jest ułatwieniem dla […]
Rynek bieliźniarski w Polsce jest rozdrobniony i konkurencyjny. Jest to branża, która wciąż się rozwija. Coraz bardziej świadome konsumentki szukają […]
Właściciel 2000 sklepu ODIDO, Pan Jacek Jarzębski uważa, że ten rodzaj działalności jest dla ludzi, którzy są… wytrwali. Proszę powiedzieć […]
O jedynej w Polsce dostępnej dla małych miejscowości i wsi ofercie franczyzowej w branży technicznego rolnictwa opowiada Prezes Zarządu Grene […]
W czasach dominacji koncernów farmaceutycznych, medycyna naturalna zdobywa coraz większą popularność, głównie dzięki swojej prostocie i przede wszystkim dzięki skuteczności […]
Przez wiele lat polskie firmy odzieżowe rozwijały się bardzo szybko nie tylko w kraju, ale także na wielu rynkach zagranicznych. […]
Pierwszy w Polsce franczyzowy sklep rolniczo-techniczny Grene ze Szczecinka funkcjonuje na rynku już ponad rok. Postanowiliśmy odwiedzić Panią Marzenę Nowacką, […]
Wojciech Szpila, franczyzobiorca sieci McDonald’s swoją pierwszą restaurację otworzył w 1997 roku. Aktualnie prowadzi pięć placówek w Bydgoszczy i od […]
Szybka ekspansja i konsekwentnie realizowane plany dalszego rozwoju stawiają markę SUBWAY wśród liderów polskiego rynku gastronomicznego. Martin Princ, odpowiadający za […]
Sieć franczyzowa Grupy Hotelowej Orbis stale się powiększa. W kręgu zainteresowań spółki są miejsca z dużym potencjałem, a tych, jak […]
Wywiad z Maciejem Niedziółką – właścicielem 4 franczyzowch sklepów sieci eLDe w Otwocku i Karczewie na Mazowszu. Prowadzi Pan wraz […]
Rozmowa z Marią Kuca, franczyzobiorczynią, która uruchomiła setny sklep SPAR w Rakszawie k. Rzeszowa. Kiedy dowiedziała się Pani, że otworzy […]
Obecnie pochłania nas rozwój pierwszego konceptu, sklepów owocowo-warzywnych Warzywnik. Ale nie wykluczamy w przyszłości rozwoju kolejnych sieci franczyzowych - mówi […]
Są ludzie, którzy od urodzenia mają sprecyzowane plany życiowe – może nie osobiście, ale na pewno przez ukochanych rodziców. Ale […]
Rozwój małych sklepów osiedlowych wymaga przyswajania nowoczesnych rozwiązań – wprowadzania akcji promocyjnych i marketingowych czy udogodnień dla klientów, np. płatności […]
Jak zarobić oszczędzając czas klienta? To proste – stworzyć kompleksową ofertę, dzięki której w jednym miejscu, w jednym czasie klient […]
Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol, ocenia efekty przejęcia sieci sklepów SPAR, przedstawia plany rozwoju sieci na najbliższe lata, ujawnia, […]
Internet zrewolucjonizował wiele aspektów naszego życia codziennego. Postęp technologiczny pozwala na coraz łatwiejsze i szybsze załatwianie spraw, które dotychczas wymagały […]