O tym się mówi - strona 13

Chleb nasz powszedni

W roku 1993 przeciętny Kowalski zjadał rocznie pawie 100 kilo chleba. W ciągu 20 lat jego spożycie spadło o połowę, […]

7-Eleven: myśleć globalnie, działać lokalnie

Hasło, które dość często jest nadużywane, od lat jest hasłem przewodnim dla największej sieci franczyzowej w USA. Nie jest to […]

Ora et labora, franczyza i niedola

Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę frazę „produkty benedyktyńskie”, wyskoczy nam lista wyników dokumentujących biznesową i wizerunkową nieporadność. Jak to się stało, […]

W kierunku klasycznej franczyzy

Branża FMCG w Polsce jako jedyna wytworzyła pojęcie dwóch franczyz – „twardej i miękkiej”. To konsekwencja silniejszych niż w innych […]

Drogerie na drodze do konsolidacji

Już ponad 1600 niezależnych sklepów drogeryjnych zdecydowało się na przystąpienie do sieci. To dobry wynik, zważywszy na fakt, że intensywna […]

Fornetti – do trzech razy sztuka?

Polskę obiegła wiadomość – Fornetti chce i będzie mieć więcej placówek, niż McDonald’s. Chwytliwy news, świetny zabieg PR. Porównanie do […]

Francuski przepis Flunch się nie sprawdził?

Jedne działają pełną parą, drugie są po cichu zamykane. Co tak naprawdę dzieje się z siecią restauracji Flunch? Jej właściciel […]

Co zjadło Polskie Jadło?

Ambitne plany budowy sieci restauracji serwujących potrawy kuchni tradycyjnej legły w gruzach, gdy kryzys odbił się cieniem na branży restauracyjnej. […]

Ile prawdziwej pizzy ma dobra pizza?

Okazuje się, że dobra pizza może mieć zbawienny wpływ na nasze zdrowie. Sekretem pizzy są… pomidory, które zawierają bardzo duże […]

Sieci apteczne zyskują dominującą pozycję na rynku aptek w Polsce

Jak wynika z raportu PMR pt. „Dystrybucja na rynku farmaceutycznym w Polsce 2013. Wpływ ustawy refundacyjnej i prognozy rozwoju na […]

Bąbelkowe koncepty

W Polsce jest coraz więcej lokali oferujących bąbelkową herbatę, tzw. bubble tea. Firmy, które je otwierają dążą obecnie do stworzenia […]

Deregulacja w branży nieruchomości wzmocni systemy sieciowe?

Deregulacja zawodu pośrednika spowoduje, że pośredniczeniem w transakcjach na rynku nieruchomości będzie mógł się zająć praktycznie każdy. Sieciowe agencje liczą, […]

Mrożone jogurty pomału atakują

2012 rok był dla konceptów oferujących mrożone jogurty dość udany. Wszystkie sieci sukcesywnie rozwijały się, między innymi za sprawą franczyzobiorców. […]

PKO BP rozwija agencje od ponad pół wieku

Sieć agencji PKO BP to najstarsza sieć działająca na zasadach zbliżonych do franczyzy na polskim rynku. Przez ponad 60 lat […]

Cartridge World istnieje tylko na papierze

Sieć Cartridge World, zarządzana przez spółkę Direct eServices, zajmująca się regeneracją i sprzedażą kartridży do drukarek, w bardzo zagadkowy sposób […]

Dlaczego franczyzobiorcy pozbywają się placówek bankowych?

Na forum portalu FranczyzawPolsce.pl coraz częściej pojawiają się ogłoszenia o treści „Sprzedam placówkę franczyzową”. Przeważają oferty dotyczące banków Alior i […]

Magazyn „Franczyza&Biznes” już w sprzedaży

Niezmiernie miło nam poinformować, że właśnie ukazał się pierwszy numer magazynu „Franczyza&Biznes” stworzonego przez zespół specjalistów Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. […]

Franczyza gastronomiczna już nie tak popularna

Branża gastronomiczna ma za sobą kolejny trudny rok. Przełożyło się to na zmianę trendów w rozwoju sieci franczyzowych. Wiele z […]

Sfinks po polsku, chińsku i arabsku

Obiecujący start i dynamiczny rozwój, a później... widmo bankructwa, bunt franczyzobiorców i trwające do dziś trudności z odzyskaniem rentowności przez […]

Pośrednicy finansowi we franczyzie

Branża finansowa cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców. Widać to wyraźnie po rozwoju sieci placówek bankowych, których na zasadzie […]

Fotodepilacja – przemijająca moda?

Po okresie boomu na salony fotodepilacji ich ilczba zaczęła zdecydowanie spadać. Jaka jest przyczyna porażek dziesiątek franczyzobiorców i czy tego […]

Franczyza dla gastronomii przydrożnej

Kawa, kanapki, a nawet pełne dania obiadowe to oferta coraz częściej spotykana przy polskich stacjach paliw. Klienci coraz chętniej z […]

Hotelarze zaczęli wierzyć w siłę sieci

Rozwój sieci franczyzowych w branży hotelarskiej w Polsce wyraźnie nabrał tempa w ostatnich latach - przed Euro 2012. Czy po […]

Czy franczyza społeczna się opłaca?

Franczyza społeczna działa w oparciu o schemat tradycyjnie pojętej franczyzy, gdzie sprawdzone know-how i silna marka pozwalają na uruchomienie własnego […]

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design