O tym się mówi - strona 11

Hotelowe gwiazdki - wyznacznik standardu czy drobne oszustwo?

Jak często wybieraliśmy hotel 4 gwiazdkowy oczekując luksusów, a po przybyciu na miejsce niczym nie różnił się on od hotelu […]

Poczty z InPost wojenka na szabelki

Kiedy InPost, a w zasadzie Polska Grupa Pocztowa, okazał(a) się zwycięzcą przetargu na dostarczanie przesyłek z sądów, było wiadomo, że […]

Niedroga franczyza jest w cenie

Z badania przeprowadzonego przez Akademię Rozwoju Systemów Sieciowych wynika, że największym zainteresowaniem potencjalnych franczyzobiorców cieszą się niedrogie koncepty franczyzowe. Trzy […]

Empik Media&Fashion - mniej mediów, rezygnacja z fashion

Empik to nazwa wryta w świadomość kilku pokoleń Polaków. Wszyscy nazywają tak zarówno sklepy, jak i firmę, choć ta de […]

USA Sports - mało amerykańskie standardy

USA Sports to marka prowadzona onegdaj przez firmę Royal Fashion sp. z .o.o. Zajmuje się m.in. sprzedażą ubrań sportowych w […]

Dlaczego w Polsce pojawia się tak mało nowych marek?

- Rozsądni i doświadczeni franczyzobiorcy, chcą, by ich zagraniczni partnerzy podzielili się ryzykiem. Franczyzobiorca nie chce już tylko kupić brandu, […]

LPP: podatki kontra wizerunek

Pewnego dnia spółka LPP zdecydowała, że chce płacić niższe podatki i przeniosła swoje znaki towarowe – House, Sinsay i Mohito […]

Biznes na Rajdzie Dakar

Dakar – legendarny, najtrudniejszy na świecie rajd cross country. Prawie 9400 km tras, w tym ponad 5200 km odcinków specjalnych. […]

Jak oszczędzać na emeryturę?

Emerytura to dziwny okres. Jedni czekają na nią z utęsknieniem, inni nie zamierzają odchodzić, chcą pracować. Jednym kojarzy się z […]

Subiektywny przegląd gości - marki, które wyszły z Polski

Po zakupach w Rema 1000 szliśmy coś przegryźć do Taco Bella, tankowaliśmy na Neste, ubieraliśmy się w Jackpocie, rzeczy do […]

Gdzie ci franczyzobiorcy?

Dlaczego tak niewielu nowych przedsiębiorców decyduje się wejść na rynek opierając się na doświadczeniu i pozycji rynkowej franczyzodawcy? Przyczyną jest […]

Sens brania franczyzy

Wiosną i jesienią każdego roku odbywają się w naszym kraju targi franczyzowe. Impreza wiosenna odbywa się w Poznaniu a jesienna […]

Sushi trudno złapać w sieć

Był już w Polsce trend na chińszczyznę, włoszczyznę, teraz mamy boom na burgery. Gdzieś w tym wszystkim tkwi zagubiona moda […]

Chleb nasz powszedni

W roku 1993 przeciętny Kowalski zjadał rocznie pawie 100 kilo chleba. W ciągu 20 lat jego spożycie spadło o połowę, […]

7-Eleven: myśleć globalnie, działać lokalnie

Hasło, które dość często jest nadużywane, od lat jest hasłem przewodnim dla największej sieci franczyzowej w USA. Nie jest to […]

Ora et labora, franczyza i niedola

Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę frazę „produkty benedyktyńskie”, wyskoczy nam lista wyników dokumentujących biznesową i wizerunkową nieporadność. Jak to się stało, […]

W kierunku klasycznej franczyzy

Branża FMCG w Polsce jako jedyna wytworzyła pojęcie dwóch franczyz – „twardej i miękkiej”. To konsekwencja silniejszych niż w innych […]

Drogerie na drodze do konsolidacji

Już ponad 1600 niezależnych sklepów drogeryjnych zdecydowało się na przystąpienie do sieci. To dobry wynik, zważywszy na fakt, że intensywna […]

Fornetti – do trzech razy sztuka?

Polskę obiegła wiadomość – Fornetti chce i będzie mieć więcej placówek, niż McDonald’s. Chwytliwy news, świetny zabieg PR. Porównanie do […]

Francuski przepis Flunch się nie sprawdził?

Jedne działają pełną parą, drugie są po cichu zamykane. Co tak naprawdę dzieje się z siecią restauracji Flunch? Jej właściciel […]

Co zjadło Polskie Jadło?

Ambitne plany budowy sieci restauracji serwujących potrawy kuchni tradycyjnej legły w gruzach, gdy kryzys odbił się cieniem na branży restauracyjnej. […]

Ile prawdziwej pizzy ma dobra pizza?

Okazuje się, że dobra pizza może mieć zbawienny wpływ na nasze zdrowie. Sekretem pizzy są… pomidory, które zawierają bardzo duże […]

Sieci apteczne zyskują dominującą pozycję na rynku aptek w Polsce

Jak wynika z raportu PMR pt. „Dystrybucja na rynku farmaceutycznym w Polsce 2013. Wpływ ustawy refundacyjnej i prognozy rozwoju na […]

Bąbelkowe koncepty

W Polsce jest coraz więcej lokali oferujących bąbelkową herbatę, tzw. bubble tea. Firmy, które je otwierają dążą obecnie do stworzenia […]

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design