Siłą wielu franczyzowych konceptów jest powtarzalność. Takiego samego burgera zjemy w Moskwie, Warszawie, Paryżu czy Tokio. Hm, to co wydaje […]
Siłą wielu franczyzowych konceptów jest powtarzalność. Takiego samego burgera zjemy w Moskwie, Warszawie, Paryżu czy Tokio. Hm, to co wydaje […]
Internet jest potężnym narzędziem marketingowym, reklamowym i handlowym. Daje tak szerokie spektrum możliwości, że może i powinna je wykorzystywać każda, […]
Przedsiębiorcy, podejmując próby wpływania na warunki handlowe stosowane przez podmioty z nimi współpracujące, kierują się przede wszystkim chęcią zwiększenia udziału […]
Twoja firma odniosła sukces w biznesie? Coraz częściej zastanawiasz się nad budową sieci za pomocą franczyzy? Sprawdź czy Ty i […]
Każda firma rozważająca rozwój poprzez franczyzę powinna, przed przystąpieniem do budowy oferty, przeanalizować podstawowe obszary swojej działalności i możliwe opcje […]
Czy produkt lub usługa są atrakcyjniejsze tylko dlatego, że mają logo znanej marki? To pytanie zadaje sobie każdy potencjalny franczyzobiorca, […]
Sądy arbitrażowe to tańsza alternatywa dla sądów powszechnych. Wyroki zapadają w nich szybciej i są wydawane przez doświadczonych arbitrów, będących […]
„W jednym sklepie byłem codziennie i wiedziałem o nim wszystko. Kiedy otworzyłem drugi punkt, musiałem więcej jeździć, aby ich dopilnować. […]
Szybkość zwrotu z inwestycji oraz potencjalnie duże zyski są najważniejsze w ofercie franczyzowej – twierdzą użytkownicy portalu www.franczyzawpolsce.pl. Dopiero na […]
Prawo ochrony konkurencji i konsumentów jest jedną z tych dziedzin prawa, która, mimo rosnącej świadomości prawnej polskich przedsiębiorców, jest wciąż […]
Co najbardziej odstrasza franczyzobiorców? Długość trwania umowy, konieczność dzielenia się zyskiem z dawcą licencji? Owszem, te dwa czynniki są przeszkodą […]
W ferworze tych zmagań przedsiębiorcy często zapominają o właściwym zabezpieczeniu transakcji. Tymczasem doskonałą formą zabezpieczenia przyszłych roszczeń mógłby być weksel […]
Przy poszukiwaniu „kasy na pierwszy biznes” należy pamiętać o trzech podstawowych zasadach: 1. bez oszczędności nie warto porywać się na […]
Współpraca we franczyzie polega na udostępnianiu brandu i know-how znanej marki oraz kompleksowym wsparciu ze strony właściciela sieci. Warto jednak […]
Potencjalni franczyzobiorcy w Polsce są bardzo niecierpliwi i oczekują szybkiego zwrotu z inwestycji – wynika z sondy portalu www.Franczyzawpolsce.pl. Aż […]
Mały przedsiębiorca, borykający się z niedoborami gotówki, ma do dyspozycji różne narzędzia, które mogą zwiększyć płynność jego firmy. Dobre efekty […]
Dla tych, którzy zastawiają się czy franczyza jest dla nich przedstawiamy garść podstawowych informacji na temat polskiego rynku franczyzowego i […]
Na ogół w średnim wieku, już nieco doświadczony w biznesie. Przedsiębiorczy, ale trochę ostrożny. Dysponujący sumą kilkunastu – kilkudziesięciu tysięcy […]
Muzykom warto płacić za słuchanie ich utworów? Jasne. Ale ile? Sprawa jest jasna, gdy idziemy na koncert, kupujemy płytę czy […]
Z badania GfK Polonia przeprowadzonego na zlecenie portalu Zafinansowani.pl wynika, że tylko 16% Polaków dokładnie czyta umowę przed jej podpisaniem. […]
Zróbmy test – policzcie wszystkie karty z programów lojalnościowych, które macie w portfelu. Ile? U mnie 5. Stacje benzynowe, sklep […]
Franczyzodawcy, próbując uatrakcyjnić swoje oferty franczyzy dla większej liczby osób, stawiają przede wszystkim na różnego rodzaju promocje zmniejszające wydatki franczyzobiorców. […]
Facebook nie jest dla takiej firmy jak moja – myśli wielu przedsiębiorców. Za mała, za specyficzna, za jakaś. W większości […]
Słownik pojęć związanych z zagadnieniami budowy i zarządzania systemami sieciowymi służy do uporządkowania i klasyfikacji znaczeń, które są często mylone […]