Poradniki franczyzowe

Rekrutacja franczyzobiorców

Rekrutacja franczyzobiorców to niełatwa sztuka. Jednym z najbardziej powszechnych błędów popełnianych przez nowych franczyzodawców jest zbytnia gotowość do pozyskania pierwszych […]

Co powinna zawierać umowa franczyzy

Umowa franczyzy jest dokumentem prawnym, który w kompleksowy sposób opisuje transakcję zawieraną między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Musi ona być sprawiedliwa, […]

Opracowanie i sprzedaż oferty franczyzy

Powodzenie placówki pilotażowej ma zasadnicze znaczenie przy tworzeniu oferty franczyzy. Doświadczenie zdobyte w czasie jej zakładania i w toku jej […]

Jak zweryfikować ofertę franczyzy?

Każda osoba rozważająca zakup licencji franczyzowej powinna wcześniej dokładnie sprawdzić, czy rzeczywiście oferta franczyzy zawiera wszystkie elementy, które są niezbędne […]

Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego

Finansowy aspekt działalności franczyzodawcy ma dwa wymiary. Franczyzodawca ponosi koszty założenia i rozwoju swojego systemu franczyzowego oraz czerpie z niego […]

Etapy rozwoju systemu franczyzowego

Etap rozwoju, na którym znajduje się system franczyzowy jest w głównej mierze uzależniony od ilości działających w sieci placówek franczyzowych. […]

Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca

Każdy, kto decyduje się prowadzić własną firmę powinien poddać szczegółowej ocenie swoje możliwości, a także swoje długoterminowe cele. Trzeba pamiętać, […]

Jak stworzyć sieć franczyzową?

Sieć franczyzową można tworzyć na dwa główne sposoby. Pierwszy i najczęściej spotykany w praktyce to rozwinięcie lub przekształcenie istniejącej firmy […]

Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?

Mówi się że "sfranczyzować" można wszystko. I jest to prawda. Pytań jednak, czy należy to zrobić jest dużo, a od […]

Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?

Zakładając, że Twój biznes nadaje się do rozwoju poprzez franczyzę  po pierwsze zadaj sobie pytania zawarte w schemacie poniższego artykułu. Jeśli nie […]

Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?

Podstawą rozważań i analiz firm rozważających rozwój poprzez franczyzę jest odpowiedź na fundamentalny pytanie: "Czy mój biznes NADAJE SIĘ do […]

Jak zarejestrować własną firmę

Założenie jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest trudne ani czasochłonne. Można to zrobić przez Internet lub osobiście w urzędzie gminy. Według […]

Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy?

Stworzenie własnego biznesu jest dużym wyzwaniem, a jego stały rozwój wymaga kolejnych nakładów finansowych. Problemy piętrzą się, podczas gdy rozwiązanie […]

Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej

Decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej nie wolno podejmować szybko i bez dogłębnego przemyślenia. Jest to niezwykle ważny krok, często mający […]

Jak napisać biznes plan

Biznes plan jest podręcznikiem – instrukcją obsługi Twojego przedsięwzięcia. Podręcznik ten ma wielorakie zastosowania – ułatwia organizowanie przedsięwzięcia, jego monitorowanie, […]

Faktoring - fakty i mity

Jesteś sprzedawcą? Wystawiasz faktury z odroczonym terminem płatności? Masz problemy z egzekwowaniem należności? A może eksportujesz swoje towary i bezpieczeństwo […]

Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo

We franczyzie jak w małżeństwie. Bez dialogu i rzeczowego kompromisu może być trudno o dobrą współpracę. Od lat śledzę fora […]

"Razem, Mości Panowie"... czyli wszystko o wdrożeniu IT we franczyzie

Może się wydawać, że wdrożenie systemów informatycznych przebiega w firmach jednakowo. Wybór wykonawcy, analiza, wykonanie systemu, testy, start – 5 […]

Ajent, czyli własny biznes bez inwestycji

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej propozycji współpracy ajencyjnej polegającej na tym, że przedsiębiorca prowadzi działalność na własny rachunek, […]

Czego pragną franczyzobiorcy?

Ile są gotowi zainwestować we własny biznes? Jakiego wsparcia potrzebują najbardziej? W których branżach brakuje im ofert? Odpowiedzi na te […]

Funkcje witryny sklepowej

Wygląd witryny sklepowej jest ważną częścią visual merchandisingu. Okno wystawowe spełnia znaczącą rolę w wizualizacji całego punktu sprzedaży, w dużej mierze […]

Merchandising: Zachowania zakupowe nabywców

Związek między merchandisingiem a zachowaniem nabywców jest złożony. Z jednej strony techniki wykorzystywane w merchandisingu wpływają na zachowanie klientów w […]

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram