Finansowy aspekt działalności franczyzodawcy ma dwa wymiary. Franczyzodawca ponosi koszty założenia i rozwoju swojego systemu franczyzowego oraz czerpie z niego […]
Finansowy aspekt działalności franczyzodawcy ma dwa wymiary. Franczyzodawca ponosi koszty założenia i rozwoju swojego systemu franczyzowego oraz czerpie z niego […]
Etap rozwoju, na którym znajduje się system franczyzowy jest w głównej mierze uzależniony od ilości działających w sieci placówek franczyzowych. […]
Sieć franczyzową można tworzyć na dwa główne sposoby. Pierwszy i najczęściej spotykany w praktyce to rozwinięcie lub przekształcenie istniejącej firmy […]
Mówi się że "sfranczyzować" można wszystko. I jest to prawda. Pytań jednak, czy należy to zrobić jest dużo, a od […]
Zakładając, że Twój biznes nadaje się do rozwoju poprzez franczyzę po pierwsze zadaj sobie pytania zawarte w schemacie poniższego artykułu. Jeśli nie […]
Podstawą rozważań i analiz firm rozważających rozwój poprzez franczyzę jest odpowiedź na fundamentalny pytanie: "Czy mój biznes NADAJE SIĘ do […]
Stworzenie własnego biznesu jest dużym wyzwaniem, a jego stały rozwój wymaga kolejnych nakładów finansowych. Problemy piętrzą się, podczas gdy rozwiązanie […]
Jesteś sprzedawcą? Wystawiasz faktury z odroczonym terminem płatności? Masz problemy z egzekwowaniem należności? A może eksportujesz swoje towary i bezpieczeństwo […]
Może się wydawać, że wdrożenie systemów informatycznych przebiega w firmach jednakowo. Wybór wykonawcy, analiza, wykonanie systemu, testy, start – 5 […]
Szkoły odżywają jesienią, do fryzjera największe tłumy przychodzą na wiosnę. Jakie miesiące są najlepsze dla restauracji, jakie dla sklepów odzieżowych, […]
Ile są gotowi zainwestować we własny biznes? Jakiego wsparcia potrzebują najbardziej? W których branżach brakuje im ofert? Odpowiedzi na te […]
Podobno tonący nawet i brzytwy się chwyta. Czy stwierdzenie to można również odnieść do rynku franczyzy? Pytanie o tyle zasadne, […]
Wygląd witryny sklepowej jest ważną częścią visual merchandisingu. Okno wystawowe spełnia znaczącą rolę w wizualizacji całego punktu sprzedaży, w dużej mierze […]
Visual merchandising tak jak inne artystyczne dziedziny posiada obowiązujące w danym okresie trendy. Trend to umowna zasada określająca to co […]
Dobrze dobrana kolorystyka wnętrza ma fundamentalne znaczenie w procesie wizualizacji całego punktu sprzedaży. Kolor stanowi 80% prezentacji całego wnętrza. Użycie […]
W visual merchandisingu kluczowe znaczenie ma znajomość projektowania wnętrz. Jeśli właściwie i profesjonalnie się je stosuje można osiągnąć cel, który […]
Związek między merchandisingiem a zachowaniem nabywców jest złożony. Z jednej strony techniki wykorzystywane w merchandisingu wpływają na zachowanie klientów w […]
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji