Shell stawia na franczyzę

Autor: Redakcja
Kategoria:

W wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell powiedział, że koncern we franczyzie widzi ogromny potencjał rozwoju w Polsce.

Zgodnie ze strategią koncernu priorytetem na polskim rynku jest przebudowa już działających stacji paliw. Drugim kierunkiem rozwoju jest otwieranie kolejnych stacji we współpracy z franczyzobiorcami rekrutowanymi głównie spośród właścicieli stacji niezależnych, których w Polsce jest ponad 2700. Aktualnie w sieci Shell działa ok. 35 stacji franczyzowych.

W ubiegłym roku firma zmodyfikowała warunki oferty franczyzowej, która obejmuje teraz m.in. brak stałej miesięcznej opłaty licencyjnej, gwarancję marży minimalnej, inwestycje w innowacyjny format sklepu, bonus finansowy za przedłużenie umowy, wsparcie przez cały okres obowiązywania umowy franczyzy, szkolenia dla franczyzobiorców i dedykowane systemy motywacyjne.

Ponadto koncern oferuje franczyzobiorcom pakiet inwestycyjny. Jest on w pełni finansowany przez Shell. W ramach pakietu można pokryć niektóre koszty związane z dostosowaniem stacji do standardów sieci takie jak m.in.: odświeżenie stanu technicznego, zakup mebli sklepowych, zamontowanie wyposażenia zewnętrznego wystroju czy systemu monitoringu szczelności zbiorników i telemetrii (system Fuel Prime).

Według Koliakina Shell jest w stanie otwierać rocznie w Polsce 30, a nawet 40 stacji franczyzowych.

Nie wiesz która franczyza będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Zobacz nasz katalog franczyz i wybór stanie się prosty.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram