Rośnie zainteresowanie otwarciem własnej kawiarni

Data dodania: 15 lutego 2017
Kategoria:
Foto: Coffeeloffee

Franczyzowa sieć minikawiarni do końca tego roku ma liczyć ponad 25 punktów.

Pod koniec 2016 roku w ramach sieci minikawiarni Coffeeloffee działało 11 lokali. W tym  roku sieć planuje otworzyć 15 kolejnych kawiarni.

W 2016 roku ogromnym sukcesem było rozszerzenie naszego nowego konceptu franczyzowego Coffeeloffee. Uruchomiliśmy 6 nowych punktów i tym samym podwoiliśmy liczbę minikawiarni. Zaobserwowaliśmy spore zainteresowanie społeczeństwa rynkiem kawy. Wiedza oraz świadomość Polaków w tym sektorze wzrosła, co z pewnością przekłada się na większą chęć otwierania i prowadzenia własnych kawiarni wśród młodych przedsiębiorców – zauważa Wojciech Goduński, właściciel tego konceptu.

Właściciel marki Coffeeloffee jest doświadczonym franczyzodawcą, który działa na rynku od 1994 roku. W swoim portfolio ma też inne znane marki gastronomiczne: Pizzerie Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza i Western Chicken.

Swoim franczyzobiorcom, poza dogodnymi warunkami współpracy proponuje darmowe szkolenia, organizowane przez wykwalifikowaną kadrę i oferuje pomoc przez cały okres współpracy. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na otwarcie kawiarni Coffeeloffee wynosi 20 tys. zł.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design