Polak poprawił smak hot-dogów

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 lutego 2015
Kategoria:
Foto: Nathan’s

Zapewne słyszeliście o konkursie jedzenia na czas hot-dogów, który co roku odbywa się na Coney Island w słynnym lokalu „Nathan’s”. Jednak mało kto wie, że twórcą sieci specjalizującej się w tradycyjnych bułkach z parówką był polski emigrant Nathan Handwerker. 

Konkurs w jedzeniu na czas tej popularnej na całym świecie przekąski ma długą tradycję. Jego początki sięgają 1916 roku. Od tamtego czasu co roku 4 lipca odbywa się on na Coney Island w słynnym lokalu „Nathan’s” specjalizującym się w tradycyjnych hot-dogach. 

Założycielem miejsca był polski emigrant Nathan Handwerker, który rozpoczynał swój interes sprzedając na małym stoisku hot-dogi według przepisu opracowanego przez jego żonę Idę. Dziś hot-dogi od „Nathana” sprzedawane są w ponad 20 tys. lokalach na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

Sieć jest obecna również w innych krajach. Szacuje się, że na świecie działa ponad 40 tys. punktów sprzedających hot-dogi pod szyldem Nathan’s. W 2013 roku marka zawitała do naszego sąsiada - Rosji, sprzedając w tym kraju licencję masterfranczyzy spółce EnEfRus. W swoim czasie słynne hot-dogi kupowali m.in. takie osobistości jak Al Capone, Eddi Kantor i Barbra Streisand. 

INK 

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram