Mlekovita, firma produkująca artykuły nabiałowe, która kilka lat temu rozpoczęła budowę franczyzowej sieci sklepów Mlekovitka zdecydowała się na zmianę formatu biznesowego.
Jak dowiedział się portal franczyzawpolsce.pl, Mlekovita wstrzymała rozwój we franczyzie. Swoją decyzję firma tłumaczy tym, że chciałaby się skupić na rozwoju sieci sklepów własnych pod marką Mlekovitka.
Przypomnijmy, że ofertę franczyzy Mlekovita wprowadziła na rynek około siedmiu lat temu, była ona skierowana przede wszystkim do osób bezrobotnych, które mogłyby liczyć na dofinansowanie uruchomienia własnej działalności z lokalnych urzędów pracy.
Mlekovitka to format sklepów spożywczych stworzony w celu prezentacji pełnego asortymentu producenta artykułów nabiałowych. Jak podaje firma, obecnie w ramach tej sieci działają 103 sklepy (w 2015 roku było ich około 120).
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji