Agencje ubezpieczeniowe na ścieżce rozwoju

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 grudnia 2017
Kategoria:
Foto: Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM
Agencje ubezpieczeniowe na ścieżce rozwoju

Foto: Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM

Zmiany w prawie spowodują wzrost zainteresowaniem przedsiębiorców działaniem w ramach multiagencji – uważa Monika Gołębiewska, koordynator ds. rozwoju sieci Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM.

Bieżący rok dobiega końca to zawsze skłania do podsumowań, które cieszą jeśli są pozytywne.

Nazse plany dotyczące rozwoju sieci franczyzowej zostały zrealizowane zgodnie z założeniami. W tym roku podjęliśmy kolejne doskonalące system franczyzowy decyzje dotyczące szkoleń i zasad wspierania agentów wchodzących do sieci – mówi Monika Gołębiewska.

Dodaje, że za jeden z największych tegorocznych sukcesów firma uznaje wdrożenie multifunkcyjnego systemu transakcyjnego SADUS 3.0. Jest to autorski system informatyczny ułatwiający pracę franczyzobiorców i agentów.

W obliczu zmian prawnych i rynkowych, wynikających z implementacji Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/97 o dystrybucji ubezpieczeń IDD ( ang. Insurance Distribution Directive), jak również rozporządzeniu o ochronie danych osobowych (RODO), które wprowadzą nowe obowiązki dla pośredników firma upatruje duże zainteresowanie podjęciem współpracy z multiagencjami ze strony osób - do tej pory - samodzielnie działających na rynku.

- Wchodzimy w nową erę produktów ubezpieczeniowych potrzebnych każdemu przedsiębiorcy, który przetwarza dane osobowe w związku z ryzykiem ataków w cyberprzestrzeni – kontynuuje Monika Gołębiewska.

Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM to sieć specjalizująca się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i gospodarczym. Działa na rzecz 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Posiada w swojej ofercie szerokie spektrum ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, na życie i finansowych.

Informacje na temat warunków współpracy w ramach tej sieci znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od kilku do kilkunastu tysięcy – zależnie od ilości stanowisk w lokalu i powierzchni reklamowej do oklejenia
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram