Sieć minikawiarni Coffeloffee oferująca kawę, soki, desery oraz lody pod marką Mangatto pojawi się w kolejnych centrach handlowych.
Pod koniec grudnia br. pod marką Coffeeloffee działały 4 lokale. – W 2018 roku planujemy poszerzenie sieci o kilka nowych punktów. W osiągnięciu tego celu pomoże nam nowa strategia działania. Wychodzimy poza wcześniejsze ścieżki rozwoju i szczególny nacisk kładziemy na obecność w centrach handlowych – mówi serwisowi franczyzawpolsce.pl Wojciech Goduński, właściciel marki Coffeeloffee.
W jego ocenie, wzmocnieniu wizerunku marki minikawarni okazało się otwieranie multibrandów, czyli lokali łączących dwa koncepty.
– Nasi franczyzobiorcy poszerzają działalność pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza czy restauracji Western Chicken o ofertę sieci Coffeloffee. Dzięki temu w menu wielu lokali pojawił się bogaty wybór wysokiej jakości kawy, świeżo wyciskanych soków oraz ciast, co uatrakcyjnia ofertę restauracji i przyciąga większą liczbę klientów – kontynuuje Wojciech Goduński.
Coffeloffee należy do firmy Wojteks, która działa na rynku od 1994 roku. Oprócz sieci minikawiarni w porfolio tej firmy jest kilka innych znanych marek gastronomicznych - sieć Pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, sieć restauracji Western Chicken i Mangatto.
Szczegóły dotyczące oferty franczyzy Coffeloffee znajdują się w naszej bazie konceptów sieciowych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji