W ponad 3 tys. sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całym kraju dostępne są produkty dla e-palaczy marek Grupy Chic. Wejście do sieci sklepów jest częścią strategii grupy, która obejmuje lata 2014-2020.
Jednym ze strategicznych celów grupy jest utrzymanie i wzmocnienie pozycji sieci Smoking WORLD jako lidera na polskim rynku e-papierosów w warunkach silnego otoczenia konkurencyjnego. Dla wszystkich polskich firm branży papierosów elektronicznych wyzwaniem będzie wejście na rynek krajowy największych światowych koncernów tytoniowych.
Grupa Chic zaznacza, że obecność w sieciach sprzedaży FMCG zapewni promocję jej marek i ochroni interesy kilkuset polskich firm partnerskich sieci eSmokingWORLD. Firma podkreśla też, że jest w pełni przygotowana do prowadzenia działalności w warunkach nowych regulacji prawnych, które wynikają z uchwalonej wczoraj przez Parlament Europejski Dyrektywy Tytoniowej i będą obowiązywać w Polsce najpóźniej od 2016 roku.
Grupa Chic jest jednym z liderów europejskiego rynku e-papierosów, producentem m.in. marek własnych Volish, Mild, Provog, P1, Cottien dystrybuowanych w ponad 1 tys. sklepach i punktach specjalistycznych sieci eSmokingWORLD oraz blisko 100 sklepach internetowych w Europie. Od 2013 prowadzi sprzedaż e-papierosów w sieci FMCG całodobowych sklepów Orlen, Lotos, Lukoil.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji