Jeszcze niespełna miesiąc temu pisaliśmy, że sieć Dino nie wyklucza rozwoju poprzez franczyzę. Tymczasem okazuje się, że firma planuje odkupić od swojego jedynego franczyzobiorcy wszystkie prowadzone przez niego supermarkety. Czy franczyza Dino się skończyła?
Przed świętami do UOKiK wpłyną wniosek o wyrażenie zgody na nabycie przez Dino Polska S.A. zorganizowanej części przedsiębiorstwa DOMEX-KUŚNIEREK sp. j. z siedzibą w Rydzynie obejmującej 13 średnio-powierzchniowych supermarketów typy proximity. Dotychczas funkcjonowały one pod marką „Dino” i na standardach grupy „Dino”, na podstawie umowy franczyzy zawartej z Dino Polska S.A. Według niektórych oznacza to, że franczyza Dino się skończyła.
Dino Polska S.A. tworzy ogólnopolską sieć średnio powierzchniowych supermarketów typu proximity, które cechuje jednolity format. Większość sklepów Grupy Dino ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 400m2 oraz oferuje około 5 tys. pozycji asortymentowych. Firma lokalizuje swoje markety przede wszystkim w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast. Grupa Dino ma strategię działania opartą na standardowym projekcie sklepu, dysponującego miejscami parkingowymi dla klientów i zaopatrywanego w każdy dzień tygodnia (z wyjątkiem niedziel) w produkty świeże. Na dzień 30 września 2018 r. sieć sklepów Grupy Dino tworzyło 895 sklepów.
Dino Polska S.A. jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem. Kontrolę nad Dino Polska S.A. sprawuje pan Tomasz Biernacki.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji