W październiku, miesiącu globalnej kampanii na rzecz walki z rakiem piersi, sieć restauracji franczyzowych Zdrowa Krowa i Smile&Wine włącza się do akcji #PINKOCTOBER, oferując specjalne Pink Menu. 10% przychodów ze sprzedaży dań z tego menu zostanie przekazane na wsparcie kobiet dotkniętych rakiem piersi oraz portalu onkologicznego zwrotnikraka.pl.
Październik to czas skoncentrowany na profilaktyce, diagnostyce i leczeniu raka piersi. Kluczowe znaczenie ma wczesna diagnoza. Dlatego Zdrowa Krowa i Smile&Wine postanowiły wspierać edukację kobiet w zakresie raka piersi, dołączając do międzynarodowej kampanii #PINKOCTOBER.
"Rak piersi to diagnoza, którą codziennie słyszy niemal 50 kobiet w Polsce. Dla wielu z nich wiadomość ta przychodzi zbyt późno. W Zdrowej Krowie jesteśmy dumni, że możemy aktywnie dołączyć do walki w tak ważnej sprawie." - mówi Joanna Płotka, Business Development Manager sieci Zdrowa Krowa. – "W naszych restauracjach pracuje wiele kobiet, więc wsparcie walki z rakiem piersi jest dla nas szczególnie ważne. W październiku postawiliśmy na kolor różowy, by codziennie przypominać o znaczeniu profilaktyki." – dodaje Joanna Płotka.
W ramach kampanii Różowy Październik, Generalny Szef Kuchni Michał Wawro stworzył Pink Menu, dostępne we wszystkich restauracjach sieci w całym kraju.
"Kolor różowy, dominujący w naszym Pink Menu, symbolizuje nasze zaangażowanie w walkę z rakiem piersi." – mówi Michał Wawro, Generalny Szef Kuchni sieci Zdrowa Krowa. – "Wierzymy, że kuchnia to miejsce świadomości i przyjemności, a nasze Pink Menu łączy te dwa aspekty. Mam nadzieję, że to menu będzie nie tylko kulinarnym przeżyciem, ale i przypomnieniem o ważności badań i wsparcia dla osób walczących z nowotworem." - podsumowuje Michał Wawro.
10% ze sprzedaży Pink Menu zostanie przekazane portalowi zwrotnikraka.pl, który wspiera osoby dotknięte rakiem i ich bliskich.
"Nasze restauracje to miejsca spotkań i radości. Teraz stają się również miejscem, gdzie nasi goście mogą aktywnie przyczynić się do zmiany. Zachęcamy do spróbowania Pink Menu i wsparcia akcji." – podkreśla Joanna Płotka, Business Development Manager sieci Zdrowa Krowa.
Działania Zdrowej Krowy i Smile&Wine w ramach "Różowego Października" podkreślają znaczenie zdrowia kobiet oraz odpowiedzialności społecznej biznesu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji