Udany sezon dla lodziarzy

Autor: JCB
Data dodania: 21 września 2021
Kategoria:
Foto: LodyBonano

Pandemia nie miała praktycznie żadnego wpływu na funkcjonowanie sieci LodyBonano i „u Lodziarzy”.

– Obie nasze sieci powiększyły się o kilkanaście nowych lokali. Były to zarówno punkty stacjonarne, jak i mobilne, otwarte w ramach naszego nowego modelu współpracy, który w najbliższym czasie mamy zamiar intensywnie rozwijać – mówi Radosław Charubin, właściciel konceptów.

Nowa oferta franczyzowego biznesu na kołach to designerska przyczepa z ogródkiem dla klientów. Tym, co wyróżniało ją na rynku, był szybki start sprzedaży – nawet w 2 dni od podpisania umowy.

– Jest to świetna opcja dla przedsiębiorców, którzy szukają elastycznej inwestycji z niewielkim wkładem własnym. Ta kompleksowa oferta spotkała się więc ze sporym zainteresowaniem. Partnerzy, którzy wybrali tę opcję, doceniają mobilny charakter lodziarni, jej estetyczne wykonanie oraz wygodę pracy – wylicza Charubin.

W ramach nowego konceptu franczyzobiorca otrzymuje w pełni wyposażony lokal – z urządzeniami, zabudową stolarską, maszynami, przyłączami oraz monitoringiem – który rozstawiany jest pod wskazanym adresem. Do jego montażu nie potrzeba pozwolenia na budowę, co znacznie skraca i ułatwia cały proces.

Latem nie zabrakło także nowości w menu obu sieci. W przypadku marki “u Lodziarzy” były to połączenia przywodzące na myśl czasy dzieciństwa, np. ryż na mleku z pistacją i malinami, starkowana marchewka z jabłkiem czy kefir z czerwoną porzeczką. W lodziarniach LodyBonano można było natomiast spróbować deseru Ice-Dog, czyli hot doga na zimno, a także lodów włoskich. W punktach obu marek pojawiły się także lemoniady i mrożone herbaty.

Co prawda, sezon lodowy jeszcze się nie zakończył, ale obie sieci szykują się już na nadchodzący okres jesienno-zimowy.

– Nasze lokale mogą prowadzić działalność całoroczną. Znaczna część franczyzobiorców rozważa tę opcję, jednak sezon jeszcze się nie skończył, więc na razie ciężko nam podawać szacunkowe liczby. W jesienno-zimowym menu znajdziemy kawy, rozgrzewające herbaty, gofry, gorące wypieki, a także wytrawne kanapki – mówi Radosław Charubin.

Sieć LodyBonano liczy ponad 200 lokalizacji w całej Polsce, pod szyldem „u Lodziarzy” działa już ponad 100 punktów.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od 25 000 zł netto (przy leasingowaniu inwestycji)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: od 400 zł netto miesięcznie (przez 6 miesięcy w sezonie letnim)
  • Opłata marketingowa: 150 zł netto miesięcznie (przez 6 miesięcy w sezonie letnim)

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram