Sieć Al.Capone ma już ponad 80 sklepów w Polsce

Autor: MK
Data dodania: 22 października 2021
Kategoria:

Przełom lata i jesieni to nadal bardzo intensywny okres rozwoju Al.Capone. W pierwszy weekend października otwarto 82. w kraju, zarazem dziewiąty w Tarnowie specjalistyczny salon tej sieci. Nowa lokalizacja mieści się przy ul. Braci Saków 25.

Podsumowując minione dwa miesiące, można stwierdzić, że Al.Capone przebojem zdobywa kolejne rejony Polski. Świadczą o tym otwarcia sklepów w tak różnych lokalizacjach, jak np. Zielonka pod Warszawą, Kolbudy w okolicach Gdańska czy Stęszew koło Poznania.

W planach firmy na ten rok planowane jest jeszcze otwarcie dziesięciu sklepów, w tym wejście do kolejnych województw, które dotychczas pozostawały białą plamą na mapie kraju.

Al.Capone cały czas zaprasza do współpracy nowych franczyzobiorców. Już teraz, spośród 82 sklepów, aż 49 to salony franczyzowe. Tarnowska sieć sklepów gwarantuje m.in.:

• funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
• szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
• obroty w sklepach w sieci blisko dwukrotnie wyższe niż w branży,
• korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
• stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
• aktywny marketing sieci,
• szkolenia branżowe,
• niskie koszty uczestnictwa,
• możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
• wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

Salony Al.Capone oferują alkohole z różnych zakątków świata. Posiadają w ofercie także produkty marek własnych dostępnych tylko w tej sieci (m.in. wódka, piwo, cydr), a także limitowane serie whisky z najsłynniejszych światowych destylarni, produkowane na wyłączność. Niezwykle ważnym elementem tej marki jest profesjonalna obsługa. Nie jest przypadkiem hasło promujące sieć: „Al.Capone – specjaliści od alkoholu”.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 150 000 zł na wyposażenie i pierwsze zatowarowanie (kwota uzależniona od wielkości sklepu i stanu lokalu)
  • Opłata wstępna: 27 000 zł netto (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmow
  • Opłata bieżąca: 2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całej opłaty)
  • Opłata marketingowa: 1% od sprzedaży netto

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 3 grudnia 2021
Potężna kara dla Eurocash
Data dodania: 1 grudnia 2021
Nowy koncept franczyzowy sieci Gruby Benek
Data dodania: 30 listopada 2021
ZPPHiU przeciwny wprowadzaniu nowych opłat na rzecz centrów handlowych
Data dodania: 29 listopada 2021
Grene podąża za trendami
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram