Popeyes otwiera pierwszy lokal w Polsce i zapowiada sprzedaż franczyzy

Data dodania: 10 lipca 2023
Kategoria:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierwszy lokal sieci Popeyes został otwarty w galerii handlowej we Wrocławiu, a kolejne zostaną otwarte w Szczecinie i Warszawie. Wywodzącym się z Louisiany formatem zarządza w Polsce Rex Concepts, który jest także masterfranczyzobiorcą Burger King na polskim, czeskim i rumuńskim rynku.

Otwieramy pierwszą w Polsce restaurację marki Popeyes we Wrocławiu. Szykujemy już kolejne dwie w Szczecinie, w Centrum Galaxy i w Złotych Tarasach Warszawie. W stolicy chcemy otworzyć lokal w okresie powakacyjnym. Będzie to nasz lokal flagowy. W tym roku przewidujemy łącznie 5 otwarć Popeyes w Polsce oraz 2-3 w Czechach – powiedział Tymofiejew, prezes Rex Concepts.

W pierwszej fazie rozwoju skupiamy się na własnych otwarciach w centrach handlowych w 8 największych polskich miastach. Od 2025 zacznie się pojawiać coraz więcej lokali w modelu drive thru, a także zaczniemy udzielać franczyzy. Według umowy master franczyzowej, zobligowani jesteśmy do otwarcia minimum 250 restauracji Popeyes w perspektywie 10 lat na rynkach Polski i Czech. Widzimy bardzo duży potencjał na wprowadzenie nowej marki, która może zastępować w centrach dotychczasowe brandy. Właściciele galerii handlowych wciąż poszukują nowych konceptów, aby odświeżać i uatrakcyjniać swoją ofertę gastronomiczną – dodał Tymofiejew.

Rex Concepts jest również masterfranczyzobiorcą marki Burger King na Polskę, Czechy i Rumunię. Firma należy do funduszu McWin, który założył były prezes AmRest Holdings Henry McGovern.

Mamy już 23 restauracje Burger King, w tym 21 w Polsce. Dla tej marki umowa master franczyzowa przewiduje otwarcie do 350 restauracji w dekadę na trzech rynkach. W tym roku zakładamy około 20 otwarć na tych rynkach, 3 już się wydarzyły – poinformował Tymofiejew.

Koncept Popeyes należy Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech znanych na całym śiwecie marek restauracji szybkiej obsługi: BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design