Wrocławska marka Chimney Cake Bakery® startuje z ofertą franczyzy.
Marka Chimney Cake Bakery została stworzona w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się trend Grab&Go w Polsce. Od początku działalności główną ideą marki było stworzenie konceptów oferujących produkty jakości premium. Własne unikatowe receptury pozwoliły nadać tradycyjnym produktom nowoczesny i pożądany w obecnych czasach charakter.
- Misją Chimney Cake Bakery® jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń, związanych z wizytą w każdym punkcie sieci, poprzez oferowanie najwyższej jakości słodkich produktów oraz tworzenie atmosfery sprzyjającej zacieśnianiu relacji na linii klient-marka. Nowoczesny charakter, otwartość w podejmowanych działaniach oraz lokalizacje przy ruchliwych ulicach miast tworzą z Chimney Cake Bakery® markę, odzwierciedlającą dynamikę miejskiego życia. – mówi Tomasz Domagała, współwłaściciel sieci.
Działalność sieci związana jest z tworzeniem punktów o niewielkim i uzasadnionym ekonomicznie metrażu, opartych na następujących trzech konceptach:
- Pomysł stworzenia sieci franczyzowej powstał przede wszystkim w odpowiedzi na liczne pytania osób, które po wizycie w naszych punktach chciały szerzyć naszą idee w różnych miastach Polski - dodaje Filip Kubica, drugi współwłaściciel sieci.
Strategia rozwoju zakłada w pierwszej kolejności otwieranie punktów wyłącznie na terenie Polski, ale przedstawiciele sieci zapewniają, że będzie to tylko pierwszy krok do ekspansji zagranicznej.
Dzięki współpracy z firmą Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych mamy pewność, że jesteśmy dobrze przygotowani do stworzenia stabilnej i przejrzystej sieci Chimney Cake Bakery® w Polsce, a następnie wyjścia z ofertą również na rynki zagraniczne – mówi Filip Kubica.
Opłata wstępna za przystąpienie do sieci to 20 tys. zł, w ramach której partner otrzymuje sprawdzone know-how, pakiet szkoleń, oraz opiekę na każdym etapie przygotowania do otwarcia swojego punktu. Koszty uruchomienia Chimney Cake Bakery® są uzależnione od wariantu współpracy, wahają się od 120 tys. zł do 180 tys. zł
- 3,5 roku intensywnej obecności na rynku pozwoliło nam stworzyć technologię, zapewniającą zachowanie 100% jakości w każdym ciastku. Tutaj nie ma kompromisów. Nasz Chimney Cake w każdym punkcie naszej sieci, o każdej godzinie i każdej porze roku musi być idealny. Mieć dopracowany kształt, odpowiednią ilość dodatków, być puszysty i chrupki jednocześnie – podsumowuje Filip Kubica.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji