MAKRO wprowadza nową odsłonę sieci franczyzowej ODIDO

Data dodania: 26 października 2021
Kategoria:
ODIDO Wrząca

23 października 2021 r. mieszkańcy Wrzącej w województwie łódzkim zyskali dostęp do pierwszego sklepu sieci ODIDO, uruchomionego jako część międzynarodowego projektu Elevate. Sklep, usytuowany przy ul. Stawowej 1, jest częścią planu MAKRO Polska dotyczącego przebudowy lokalnych punktów handlowych.

W ramach projektu Elevate, MAKRO Polska planuje dynamiczny rozwój sieci ODIDO, zakładając otwarcie ponad 200 nowych sklepów rocznie przez najbliższe trzy lata.

Innowacje i nowości w sklepie ODIDO we Wrzącej

Sklep ODIDO we Wrzącej, prowadzony przez ambasadora marki, Tomasza Rychlika, oferuje klientom odświeżoną wizualizację, przestronne alejki, czytelną nawigację, rozszerzoną ofertę świeżych produktów oraz regionalnych wędlin i serów. Wprowadzono także punkt z kawą Costa oraz szereg innych innowacji.

Usprawnienia i wsparcie dla franczyzobiorców ODIDO

Nowy format ODIDO Elevate obejmuje usprawnienia w dostawach, wsparcie doradców, silniejsze działania marketingowe oraz nadchodzące szkolenia w ramach Akademii Handlu Detalicznego. Planuje się także wprowadzenie cyfrowych rozwiązań wspierających właścicieli sklepów.

Wizja rozwoju marki ODIDO według Prezesa MAKRO Polska

Dominik Branny, Prezes Zarządu MAKRO Polska, podkreśla, że misją firmy jest wspieranie rozwoju niezależnych przedsiębiorców. Nowa odsłona ODIDO ma na celu przekształcenie biznesów franczyzobiorców na wyższy poziom, oferując nowoczesne rozwiązania i zachowując unikatowość lokalnych sklepów.

Plany rozwoju sieci franczyzowej ODIDO

Marta Plakwicz, Dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w MAKRO Polska, wyjaśnia, że program Elevate ma na celu otwarcie 200 sklepów rocznie dzięki nowoczesnemu zarządzaniu asortymentem, planogramami i optymalizacji przestrzeni sklepowej. Pracując w unikalnej formule, firma planuje współpracować z ambasadorami w celu wypracowania i testowania najlepszych rozwiązań dla franczyzobiorców.

Historia i charakterystyka marki ODIDO

Sklepy ODIDO, założone w 2010 roku jako odpowiedź na potrzeby detalicznych klientów MAKRO, ewoluowały w odpowiedzi na zmieniający się rynek detaliczny w Polsce. Marka ODIDO nadal koncentruje się na prowadzeniu biznesów przez lokalnych przedsiębiorców i oferuje unikatowe, lokalne sklepy z nowoczesnymi rozwiązaniami.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design