LPP otwiera sklepy Sinsay we Włoszech i w Grecji

Data dodania: 10 lutego 2023
Kategoria:

Na przełomie lat 2022 i 2023, polska spółka odzieżowa kontynuowała swoją ekspansję na rynkach Europy Południowo-Zachodniej, otwierając nowe sklepy w Marcon we Włoszech i w Heraklionie w Grecji.

Nowe lokalizacje oferują pełny asortyment marki

Klienci odwiedzający nowe sklepy mają dostęp do pełnej oferty marki, w tym modnych kolekcji odzieżowych, kosmetyków oraz elementów wyposażenia wnętrz. Jeszcze w tym roku, planowane są otwarcia kolejnych salonów Sinsay w europejskich miastach, w tym Mediolanie, Salonikach i Atenach.

Portfolio LPP i plan ekspansji

Portfolio LPP składa się z pięciu marek modowych dostępnych w sklepach internetowych oraz ponad 1,8 tys. salonów stacjonarnych w około 40 krajach. Zmiany w globalnej gospodarce skierowały działania biznesowe spółki w stronę Europy Południowo-Zachodniej. Otwarcie pierwszych salonów Sinsay we Włoszech i Grecji to istotny krok w planowanej ekspansji marki, która obecnie odnotowuje 70% wzrost w sprzedaży omnichannelowej. Sprzedaż Sinsay w trzecim kwartale poprzedniego roku przekroczyła 1,7 mld zł.

− Nasza stabilna pozycja rynkowa wynika z sukcesów wszystkich pięciu brandów LPP. Dzięki temu możemy szukać nowych możliwości rozwoju. Obecna strategia ekspansji zagranicznej koncentruje się na Reserved i Sinsay, które mają największy potencjał wzrostu. Zainteresowanie ofertą online we Włoszech skłoniło nas do uruchomienia tam stacjonarnej sprzedaży Sinsay – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Nowe sklepy Sinsay i planowane otwarcia

Pierwszy sklep stacjonarny Sinsay w Heraklionie, o powierzchni ponad 1 tys. mkw., otwarty został 27 stycznia. Jego jasne i subtelne wnętrza stanowią tło dla energetycznych kolekcji. Ofertę odzieżową uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz, zabawki, akcesoria dla zwierząt i kosmetyki. Pierwszy włoski salon Sinsay, o powierzchni ponad 1,4 tys. mkw., otwarto 20 grudnia w Marcon. W pierwszym kwartale bieżącego roku planowane jest otwarcie sklepu w Mediolanie, a w kolejnych miesiącach w Salonikach i Atenach.

− Prace nad otwarciem pierwszych salonów stacjonarnych we Włoszech i Grecji są częścią naszego planu ekspansji. Naszym celem jest być blisko klientów, oferując odzież i modne akcesoria w atrakcyjnych cenach. Doświadczenia ze sprzedaży internetowej Sinsay na rynku włoskim i greckim pokazały, że nasza oferta odpowiada gustom klientów z Europy Południowej – dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Rozwój marki Sinsay

Sinsay zadebiutował na rynku w 2013 roku, otwierając pierwsze salony w Polsce. Rozpoczęto wtedy ekspansję zagraniczną, otwierając sklepy w Czechach i na Litwie. Po 10 latach dynamicznego rozwoju, Sinsay stał się kluczowym filarem LPP obok Reserved. Marka, pierwotnie adresowana do nastolatek, ewoluowała w kierunku oferty dla całej rodziny, będąc obecnie dostępną na 20 rynkach offline i 17 online.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design