Bezpieczeństwo biznesowe według sieci KOMFORT

Data dodania: 13 lutego 2023
Kategoria:
Foto: KOMFORT z nowym konceptem sprzedażowym

Polska sieć KOMFORT, specjalizująca się w sprzedaży produktów do aranżacji wnętrz, zanotowała w ubiegłym roku otwarcie 12 nowych sklepów KOMFORT Home. Model franczyzy depozytowej oferowany przez sieć kontynuuje przyciągać zainteresowanie franczyzobiorców.

Rok 2022 był pełen wyzwań dla KOMFORT, głównie z powodu konsekwencji wojny na Ukrainie oraz wzrostu kosztów działania firmy, nasilonego przez rosnącą inflację. Pomimo tych trudności, sieć nadal inwestuje w otwarcie nowych sklepów pod szyldem KOMFORT Home, rozwijając również narzędzia online oraz obsługę klienta w modelu omnikanałowym. „Skupiamy się na rozwoju zarówno w zakresie ilości, jak i jakości” – podkreśla Marta Parafińska, Menedżer ds. Franczyzy w KOMFORT.

W minionym roku sieć uruchomiła 6 nowych placówek franczyzowych i 6 własnych w formacie KOMFORT Home. W bieżącym roku planuje dalszy rozwój, w tym wprowadzenie nowych produktów i kategorii. Kluczowym elementem strategii jest modernizacja komunikacji marketingowej oraz dostosowanie jej do bieżących warunków rynkowych.

Aktualnie sieć KOMFORT posiada 160 salonów, w tym 69 działających w modelu franczyzy. Firma otwarta jest na nowe partnerstwa, zapewniając wszechstronne wsparcie.

Model franczyzy depozytowej oferowany przez KOMFORT gwarantuje franczyzobiorcom stabilność biznesową, nie wymagając od nich inwestycji w zakup towarów. Zarządzanie asortymentem i magazynem odbywa się centralnie. Sieć zapewnia kompleksowe przygotowanie sklepu – od projektu, przez wyposażenie wnętrz, aranżacje kuchni i łazienek, infrastrukturę IT, aż po zewnętrzne oznakowanie. Partnerzy oraz ich pracownicy uczestniczą w bezpłatnych szkoleniach produktowych i sprzedażowych, a na otwarcie sklepu planowane są akcje promocyjne. Przez cały czas trwania umowy franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie operacyjne przedstawicieli regionalnych – wyjaśnia Marta Parafińska.

KOMFORT preferuje otwieranie sklepów franczyzowych w miastach do ok. 100 tys. mieszkańców, optymalnie o powierzchni między 450 a 700 mkw. Asortyment obejmuje podłogi, drzwi, kuchnie, łazienki, meble oraz oświetlenie.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od 95 000 zł netto
  • Opłata wstępna: od 95 000 zł netto
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design