Koncept sklepu z alkoholami przyciąga franczyzobiorców

Data dodania: 16 lutego 2017
Kategoria:
Foto: Al. Capone – Specjaliści od Alkoholu

Sieć specjalistycznych całodobowych sklepów z alkoholem przygotowuje się do otwarcia kolejnych sklepów franczyzowych.

Jak powiedział nam Marek Łabuz, dyrektor ds. rozwoju rynku sieci sklepów Al. Capone – Specjaliści od Alkoholu, w kwietniu tego roku zostanie otwarty dziesiąty sklep franczyzowy. Na tym nie koniec rozwoju. W pierwszej połowie tego roku firma planuje otworzyć drugi sklep partnerski.

Obecnie pod szyldem Al. Capone działa 9 sklepów franczyzowych i 12 własnych. Sieć rozwija się w województwie małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza m.in. bogatemu asortymentowi, konkurencyjnym cenom i profesjonalnej obsłudze. 

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby otworzyć własny sklep w ramach tej sieci muszą dysponować kwotą w wysokości od 150 tys. zł. Tych środków powinno wystarczyć na wyposażenie i pierwsze zatowarowanie. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł (zawiera pakiet startowy, a w tym: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń).

Biznesowym fundamentem sieci sklepów jest powstała w 2005 roku firma zajmująca się sprzedażą alkoholu, która od początku 2013 roku funkcjonuje jako Al. Capone s.c. Twórcą sieci jest Sławomir Skowron związany z branżą handlową od kilkunastu lat. Pierwszy sklep franczyzowy pod szyldem Al. Capone został otwarty około trzech lat temu.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design