Czy tej brytyjskiej marce uda się z franczyzą?

Data dodania: 16 lutego 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Po tym jak z naszego rynku zniknęła marka Mothercare, a o planach wycofania poinformowały franczyzowe Topshop i Dorothy Perkins, kolejna brytyjska marka zapowiada rozwój we franczyzie. 

Regatta, popularna brytyjska marka z ofertą odzieży outdoorowej planuje dalszy rozwój sieci salonów w Polsce. Obecnie w ramach tej sieci działa 11 sklepów własnych i 80 partnerskich. Firma odpowiadająca za rozwój marki w Polsce planuje rozbudowę sieci franczyzowej.

To ciekawy przykład kontrastujący z ostatnimi wydarzeniami w branży. Na początku tego roku dowiedzieliśmy się, że dwie brytyjskie marki modowe - Topshop i Dorothy Perkins wycofują się z Polski (po ponad ośmiu latach działalności w naszym kraju). Obydwa brandy rozwijała spółka Alshaya Poland w oparciu o franczyzę.

To już kolejny raz, kiedy firma zdecydowała się na wycofanie swoich mark z naszego kraju. Przypomnijmy, że w 2016 roku spółka  Alshaya Poland wyprowadziła z polskiego rynku marki Mothercare oraz American Eagle Outfiters. Firma nadal zarządza w Polsce franczyzowymi Body Shop, Victoria's Secret, Bath & Body Works oraz MAC.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy zmian na rynku odzieżowym było więcej. W listopadzie 2016 roku o zamknięciu wszystkich sklepów poinformowała firma Marks & Spencer, która była obecna w naszym kraju od 1999 roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram