Są ludzie, którzy od urodzenia mają sprecyzowane plany życiowe – może nie osobiście, ale na pewno przez ukochanych rodziców. Ale są też tacy ludzie, którzy szukając swojego miejsca w otaczającej rzeczywistości przypadkiem odnajdują swoje powołanie. Pan Mariusz Przerwa jest tego przykładem.
Dlaczego właśnie Telepizza?
Moja przygoda z Telepizzą rozpoczęła się przez przypadek. Szukałem pracy, a kolega, który pracował już jako dostawca w Telepizzy powiedział mi, że potrzebują właśnie dostawców. Zostałem przyjęty. W pracy atmosfera była świetna. Po pięciu miesiącach awansowałem na szefa zmiany, w końcu zostałem kierownikiem lokalu. Najpierw miała być to praca dorywcza, pozwalająca zarobić na studia, jednakże kolejne awanse, a w konsekwencji własny lokal sprawiły, że ta przygoda trwa do dziś.
Skąd pomysł na otworzenie własnej firmy?
Dyrekcja Telepizzy zaproponowała mi kontrakt managerski. Założyłem własną działalność, a mój zysk był uzależniony od utargu lokalu. Prowadziłem wtedy jeden lokal. Po dwóch latach od rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, Telepizza otworzyła kolejny lokal w moim mieście, którym to lokalem również zarządzałem.
Jak trafił Pan na ofertę franczyzową Telepizzy?
Będąc managerem w dwóch lokalach sieciowych dowiedziałem się, że jeden z pobliskich lokali franczyzowych jest do sprzedania. Długo się nie zastanawiałem.
Co Pana zdaniem można jeszcze udoskonalić?
Najważniejszą sprawą w każdym lokalu Telepizzy jest dobry zespół pracowników. Od nich zależy sukces, na który składają się - obsługa klienta, jakość produktu i czas dostarczenia pizzy. Na to nasi klienci zwracają uwagę. Właśnie te trzy punkty staram się cały czas udoskonalać i szkolić personel w tym zakresie.
Jak ocenia Pan rynek gastronomiczny w Polsce?
Na przestrzeni ostatnich kilku lat powstała ogromna ilość różnych lokali gastronomicznych w Polsce: pizzerie, restauracje, bary czy zwykłe budki Fast Food. I nadal otwierają się nowe. Oznacza to, że rynek wciąż się rozwija. Konkurencja w gastronomii jest duża. Ważne są zatem strategie marketingowe i promocje jakie podejmuje Telepizza, by wciąż udoskonalać ofertę i zdobywać nowych klientów.
Jaki jest polski konsument?
Polski konsument jest coraz bardziej wymagający, ale wciąż zwraca uwagę na cenę.
Kto jest klientem?
Tak naprawdę każdy jest naszym potencjalnym klientem. Klienci Telepizzy to osoby w różnym wieku: przedszkolaki, uczniowie, studenci, osoby pracujące, osoby starsze, wszyscy, którzy lubą dobrą pizzę.
Jaka jest grupa docelowa?
Tak jak każdy może być naszym klientem, tak i grupa docelowa jest nieograniczona. Większość klientów to osoby od lat 5 do 55. Mamy również miłośników pizzy wśród osób starszych. Nasza najwierniejsza klientka ma około 75 lat i przychodzi do lokalu w każdą niedzielę od ponad dziesięciu lat.
Jakie ma Pan cele na przyszłość?
Zawodowe? Związałem się z Telepizzą i ta współpraca mi się podoba. Chciałbym dalej rozwijać swoje umiejętności z tą firmą.
Czy planuje Pan kolejne otwarcia?
Wszystko zależy od strategii i wizji Telepizzy. Jeśli padnie taka propozycja na pewno ją dobrze przemyślę.
Dlaczego wybrał Pan franczyzę?
Franczyza to dobry i bezpieczny sposób na prowadzenie działalności. Dostałem znaną markę z doświadczeniem w Polsce i na świecie, sprawdzone know-kow i wsparcie marketingowe.
Co wyróżnia Telepizzę na tle konkurencji?
Można powiedzieć, że wszystko nas wyróżnia: ciasto, sosy, zawsze świeże składniki, obsługa klienta, promocje. Marka, która jest tak rozpoznawalna Myślę, że czas dostawy też wyróżnia nas pozytywnie. Jest bardzo dużo pizzerii, wiele sieci jak i pojedynczych lokali w każdym mieście. Nas wyróżnia już sama nazwa Telepizza – czyli pizza na telefon.
Co mógłby Pan doradzić osobom, które myślą o własnym biznesie?
Przede wszystkim trzeba wiedzieć w jakiej branży chce się działać. Jakie ma się umiejętności i predyspozycje. Wiedza i doświadczenie jest bardzo ważne. Dlatego jeśli tej wiedzy się nie posiada warto skorzystać z propozycji współpracy franczyzowej.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji