Rainbow Tours ma już 20 biur franczyzowych, połowa z nich powstała w tym roku. Touroperator traktuje rozwój sieci jako kluczowy projekt swojej działalności.
Rainbow Tours sukcesywnie rozbudowuje sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało ich pięć, natomiast w 2013 roku aż dziesięć (Ostrów Wielkopolski, Racibórz, Grudziądz, Warszawa, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Wejherowo, Leszno, Jelenia Góra oraz Tarnów). Firma zapowiada, że jeszcze w tym roku powstaną kolejne.
- Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu – mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours.
Według Rainbow Tours zaletą oferty jest możliwość prowadzenia działalności pod silną, ogólnopolską marką i dostęp do bogatej oferty operatora. Firma zapewnia profesjonalną pomoc przed i po otwarciu biura. Franczyzobiorca otrzymuje wyższą od standardowej prowizję agencyjną, wsparcie marketingowe (prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej) a jednocześnie może sprzedawać produkty innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza również system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży.
Andrzej Tokarczyk, dyrektor ds. sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow Tours, dodaje, że partner firmy może również liczyć na dofinansowanie lokalnych akcji reklamowych, zarówno na nośnikach outdoorowych, jak i w radiu czy prasie. Franczyzobiorca otrzymuje praktycznie takie samo wsparcie jak oddział Rainbow Tours. Partner może również liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach.
Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także preferencyjną kwalifikację na study toury.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji